|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
| tjenna nån som har nå tips på musik med bra tryck som man kan spela i beemern? | |
|
jpn: Länk |
|
|
Kraftwerk i en kraftwagen! /Anders |
|
|
Eek A Mouse - I like them all Eek A Mouse - Ganja Smuggling Det mesta av honom, stentufft! :D |
|
|
Ozzy Pink Floyd Queensryche Ozric Tentacles Meshuggah mm mm... /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Republica Cranberries Blondie Pashabel Andrew WK Mvh Elvis |
|
|
Och Elvis såklart... ;-) Mvh Elvis |
|
|
jonasjonas; Ja! Eek-a-mouse är grym!! Kan också starkt rekommendera Alpha Blondie med "Brigadier Sabari". Jens |
|
| Kolla cdon.com´s nyheter. Köpte TrancePower volume one. Satan i gatan, jag gråter av glädje!!! | |
|
Om man är på soft humör rekomenderas följande album: Saves The Day - In Reverie Get Up Kids - On A Wire Bad Astronaut - Houston, we've got a drinking problem Har man bråttom: Rammstein - Vad som helst i princip :) Refused - Shape of punk to come Strung Out - Suburban Teenage Wasteland Blues Rancid - Rancid (2000) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Kalle; Grymt att du lyssnar på Refused! Om man har RIKTIGT bråttom rekommenderar jag nåt gammalt med Breach, 59 times the pain eller varför inte Strebers. Jens |
|
|
Ah, just det ja: Rancid har ju sin givna plats i skivsamlingen också... Tack för påminnelsen Kalle! :-) Mvh Elvis |
|
|
Nofx, No Use For A Name, Lagwagon, Goldfinger, Reel Big Fish, Sublime Cake :P |
|
| Kalle, maila mig din adress så ska jag skicka en bränd Trance Power Volume One, så blir det inget mer snack om soft : ))) | |
| Tyska armékörens 'Panzerlied' är inte fel, alla franska bilar kör snällt in till vägkanten och hissar vit flagg :P | |
|
Rammstein eller Punjabi MC ;) selv går det mäst i eurodance.. "Best Man Wins" Mvh Eivind |
|
| DMX eller hård Drum&Bass från london. Måste va mycket bass | |
|
FRONTLINE ASSEMBLY rakt av,e så tungt BMW e lag |
|
| Grattis till bra musiksmak cstjawa! :) | |
| Varför inte Tyskarnas största band genom tiderna?.. Modern talking.. | |
|
Europe "Out of this world"-plattan. Underbart gitarrlir i en underbar bil! M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.