AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
5.211

tips på bra musik i bmw: n

Sida 3 av 5
Visa användare
252
Krille_hlm
M636csi -83
3,6 S/M -72
3,0S -74
M3 -01
Hehe, lätt eek-a-mouse / ganja smuggling när jag rullar genom tullen med mina kolsvarta rutor..
Nån gång bytte jag i lagom tid låt till I Shot The Sheriff med Bob Marley när jag gled fram till tullarna, lagom hög volym på, så bara flina lite fult.. Rätt skojigt faktiskt.. Hihi :)

Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat..
Tja!
För er som gillar eurodance/eurodisco, techno osv. vill jag rekomendera Studio 33's Megamixar!!!

Innehåller massa sköna låtar som alla är ihopmixade på en skiva!!!

Lite mer info om de skivor Studio 33 släppt:
Länk

Kan rekomendera:
Studio 33 Eurodance Party 6
Studio 33 the 57th Story
Studio33 Party Compilation Vol 14

//Svebba
- Jag är schnell !
Herregud,vad jag är gammal...jag snabbräknade bland banden/artisterna som nämnts i tråden och det är minst 30 jag aldrig hört talas om...

Själv lyssnar jag bl.a. på:
Matchbox 20
Counting Crows
Black Crowes
Ben Folds
Josh Rouse
och lite gammal, hederlig Kiss...
...och jag avskyr allt som har minsta likhet med eurodisco...E-type allra mest...

/ Joakim

Länk
fa
255
fabi_no1
Z3 2,8 Coupe -99
Tigerr>>> förlåt mej då. jag har inte max koll på vad varje band spelar, det är bra musik iallafall, men det är ju åt heavy-hållet eller hur? distade gitarrer, bas, och mycket trummor, eller har jag fel nu åsså? jag är intresserad av (rättelse, avgudar) bilar och inte musik. visst är det bra att lyssna på men bilar stjäl hela mitt hjärta.

*om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?*
fa
255
fabi_no1
Z3 2,8 Coupe -99
så fort det kommer ett nytt band så kommer en ny musikstil, det är inte lätt att hänga med...
Tigerr
fabi_no1 - du har säkert rätt.. förlåt. menade inte att vara en sånndär 'ordpolis'. mer bara så att metal människor inte blir ledsna eller så om du pratar med dem. :)
k1mzo - holyman(eller holymen.?) med låten 'last universe' (eller något sånnt..) grymt tuff låt. soft i början, sen värsta draget.! rekomenderas varmt..
Torr, fin, kurvig väg och sol --> Queens of the Stoneage

Ljuvlig sommarnatt, ensam på breda vägen, takluckan öppen och stjärnorna som glittrar --> John Lee Hooker

Genom stan en vanlig fredag --> Rammstein

Med lillebrors barn i bilen --> Ngt från Disney så de sitter still!!!
Va e detta? Ingen som lyssnar på 2pac? eller Snoop? Va fan...Ok DMX e grym oxå men hur soft e det inte att lyssna på "Gin & Juice" när man glider genom stan. Eller "Picture me rollin".
Tigerr
Makaveli - oldschool.. ska vara 50cent/gunit.!
...och så ska ni väl ha 4-5 st "african-american" unga tjejer i baksätetmed frimärksbh och stringtrosa som skakar allt vad de kan...

/ Joakim

Länk
ufo
*ASG*

-----
Mvh
Nisse
Länk

Dragan525
Just nu går det bra med Lena Philipson´s (stavning?) Det gör ont ....skratta inte :)

MVH Dragan

BMW 4 LIFE
Vill ha en sån där emmfämma!
fa
255
fabi_no1
Z3 2,8 Coupe -99
Dragan525>>>
HAHA... förlåt... kunde inte låta bli...

*om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?*
Novaspace - Beds are burning är en låt som alltid går hem.
Dragan525
fabi_no1: *ha ha ha*....:)

MVH Dragan

BMW 4 LIFE
Vill ha en sån där emmfämma!
Ha
39
Hagman
325i-88
inte ska man väl överrösta den sjönsjungande sexan som låter så fint, ljuvare musik finns inte i mina öron....fast lite variation har väl ingen dött av, men viktigast är ju just motorljudet!!!!
Ja det ska vara oldschool, 85-98 gjordes bäst musik. Nu e d bara pop-rap
JL
76
JL
316ti Comp. -02
Musiken får inte vara för påträngande. Prova AIR:s senaste platta Talkie Walkie, riktigt skön!!

MVH Jonas
Tigerr
'wasp - i wanna be somebody' - rock rock rock.!

har iofs bara radio i vår.. men man kan alltid drömma..
Visa användare
373
Mohsen
520i Ac Schnitzer-88
vast- lätt bästa musiken

Mvh Mohsen
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.