|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
www.dreamix.com Har väldigt bra dunk musik tycker jag..... M.V.H Mauricio |
|
|
Här kan intresserad läsa vad som gäller om Aftonbladets läsare får bestämma!: Länk /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Hopplös lista :) Dom har säkert bara frågat personer över 25.. Här är de riktiga (?) : Novaspace - Taste My Love Future Trance United - Face 2 Face Basic Element - The Promise Man Maxx - Get-A-Way Magic Affair - Omen III Interphace - The Rhythm Of The Night Colonia - 1001 Noc Caramell - Vild Och Galen Solid Base - You & Me .... and the list goes on & on Säkert den enda här som ville lista dom låtarna, men det bryr jag mig lite om :)) Tror jag kört max 5 min utan musik i hela mitt bil-liv.. Köpte mp3spelare i bilen före larm, så det säger väl sitt.. "Best Man Wins" Mvh Eivind |
|
|
Iron Maiden-Hallowed be thy name |
|
|
Engelsk oi-punk funkar också och vänder en del huvud, folk förväntar sig att höra gangstarap eller techno när en BMW passerar :P Håller med Eivind, mp3-kompatibla cd-spelare är den bästa uppfinningen sen skivat bröd :) |
|
|
cstjawa & Johns: Lyssnar oxå på Front line A (Tactical N I) Även Front 242, Nitzer Ebb mfl.. Ingen av er som hört Overlords ? Har gjort en grym cover på Night Fever !! Har den tyvärr bara på en gammal kasset.. |
|
| Jag är förvånad att ingen lyssnar på den däringa 80-talsgruppen "The Bangles", särskilt de med nya bilar här... lol | |
|
*ASG* Tips på bra musik...... Dum fråga egentligen. Vad sägs om sin egen musiksmak. Jag skulle då inte åka runt och poppa något jag inte tycker om bara för att det låter bra i bilen. Men vill man väcka uppmärksamhet så varför inte Onkel konkel eller Snorleifs. Spelar du det högt med rutorna nere så kommer alla garanterat att kolla efter dig. Vill du däremot bara höras högt och med bra kvalitet så varför inte något av spåren på "BST the calibrator" inte kanske den populäraste musiken men effektfull och anläggningen brukar hålla flera dB över vad den klarar med vanlig musik utan att låta illa. /Nisse Sugmotorer suger |
|
| metallica så det bara står om det.....nåt annat borde väl vara smått förbjudet..... | |
|
När jag kör min BMW längs det Svenska motorvägsnätet lyssnar jag med förkärlek till KRAFTWERKS "Autobahn" från 1974! Andra bra låtar jag kan rekommendera är: Kraftwerk: Radio-aktivität Rammstein: Mein Herz Brennt! Polyphonic Size: Winston & Julia (Orwell, 1984) Front 242: Funkadhafi Skinny Puppy: Assimilate (fast då kör man för fort...) För Er som kör allra nyaste 5-serien får jag väl passa på att rekommendera DAF (DeutschAmerikanischeFreundschaft), vilket dessa vagnar är... DAF: Wer Schön Sein Will, Muss Leiden (dyra bilar.. :o) BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
|
Kör man en nyare BMW kanske Abbas gamla "Angeleyes" kan passa? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
Gemini__ |
Eivind: Härligt, du verkar ha helrätt musiksmak. Är inne på ditt spår vad gäller musikval! Caramell åallt =) Mvh: Thomas |
|
Riktig blackmetal eller gammal 70-80-talsrock ska det vara. Skrämma slag på fjortisarna när man kickar igång Marduk eller Dark Funeral! ;) Fast BMW har ju så tjocka dörrar och bra ljudisolering, så man måste ha ganska högt om man nu vill att det ska höras ut.. Inflames och The haunted är också grymt bra. Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Gemini__: Gött å höra. Jag säger bara E-type's nya album. GRYMT BRA!! "Best Man Wins" Mvh Eivind |
|
|
///Eriksson: Kan fort bli problem om man bor i ett invandrartätt område och dunkar på Varg Vikernes, killen är väl måttligt populär efter att han tryckte "Support your local Einsatzkommando" bak på sina tröjor... Mvh Elvis |
|
|
Varför inte nya Nocturnal Rites....... Noc´em All |
|
Tigerr |
allt med 'inflames'.. no doubt är helt okej. lätt håkan hellström och lasse berghagen är på sommaren, speciellt om man har cab.! för att ge lite vidare tips.. blanda lite lugnt med lite stissigare och något medryckande. vad man vill lyssna på varierar vääldigt mycket från dag till dag.. |
|
Det mesta av AC/DC Metallica-Black Album Judas Preist-Living after midnight Queen-Another one bites the dust Tygers of pan tang-Love Potion no9 Guns n Roses en massa låtar Helix-Heavy metal love Mötley crue-Girls girls girls Black crowes-Hard to handle Grand funk railroad-inside looking out Black Sabbath-Paranoid ZZ top -Sleeping bag Billy Squier-The stroke Deep Purple-Black night W.A.S.P- I wanna be somebody Lena PH-Det gör ont |
|
|
alltså först måste man skilja på Rave och Techno. enya är ju Rave. eller?.. annars så ska det vara metal. Evanescence, foo fighers, red hot chili peppers, rammstein, audioslave, hammerfall, metallica eller rent utav the darkness. *om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?* |
|
Tigerr |
fabi_no1 - eeh.. evanescence, foo fighters och redhot är inte metal.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.