AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.096

Hur man förstör en M5 Touring!

Sida 2 av 2
hobbetax
Men det står att den är 5-växlad.
Jag trodde alla -95b var 6-växlade?
hobbetax
Hur i hela h.....e lägger man in en länk
Länk

Så här:)

Mvh Stephan
m5
975
m5toureg
E34 M5touring '95
E9 CS-A '75
AUDI A6 Avant 2.4 Quattro
= det säger en del om hur mycket ägaren/säljaren känner för bilen men 'ok' det kan ju bli fel, ägaren skall dessutom vara en bilenthusiast och efter jag har pratat med honom ;);) är det inte längre så självklart att bilen är till salu, många vet inte vilka guldkorn de ha och att det kommer att kosta de dubbelt upp att få en likvärdig bil igen -
jag tar för givit att bilen är 6-växlat, det bör den vara, i allafall
från fabrik - bilen säljs av en -bilhandlare- som knappt har sett
bilen, han säljer den under s.k. kommission, bilen körs under tiden av ägaren, så - bilhandlaren kanske -tror- att den är 5-vxl.;);) som det kan bli :)
PDC är inte det grymt ovanligt på en E34? Har sett på E32 men inte E34.

Man får med en Nokia 2110 ;)

m5
975
m5toureg
E34 M5touring '95
E9 CS-A '75
Gustav@ denna bil har varken -Leuchtweitenregulierung- (bilar med nivåreglering har INTE det) och inte PDC heller däremot har den en annan lika sällsynt 'option' = 3:e bromsljuset -
-
PDC är mycket sällsynt på en E34 M5touring likaså 3:e bromsljuset MEN några av de sena 95B-bilarna har dessa 'options',
den här bilen har dessutom 'Standheizung' vilket kan vara bra att ha i -Svedala- (är den inte intressant ? även utan inredning i -champagne-;) ?
m5
975
m5toureg
E34 M5touring '95
E9 CS-A '75
förresten, PDC kan den ju har fått i efterhand, så klart, så vad
jag sa gäller 'från fabrik' (craftsmen from Garching !) - ;)
Ah, OK. Yupp, champagne i E34 är mkt vackert tycker jag. Irriterar mig på att E39 M5 i Caramel är mörkare än Champagne som var i E34 M5.

Således eftermonterad PDC:

Länk
En M5 Touring-95 med orginal PDC ser diskretare ut en på den modiferade Länk

Är strålkastarspolarna fabriksutrustning? ser ut som xenonljus på bilden framifrån och då krävs både WiWa och lampreglering för att vara säker på att klara besiktningen det skulle kunna förklara Leuchtweitenregulierung.

Är det verkligen 1 ägare som det står i annonsen då borde han ha bättre koll på historiken som om det mot förmodan stämmer är unik även ytterligare 5 bilar låter väldigt väldigt osannolikt.

Mvh Stephan

Gemini__
Stephan: Har PDC på M5:an, med likadant utförande som denna M5-touring. Precis som bilen du länkar till, kan inte se ngn skillnad här.

Mvh:
Thomas

Länk
okej det kanske e våldtäckt att göra på detta vis i efterhand men jag tycker fan att den fronten skulle suttit orginal på e34!!

jag kanske e lite pervers men jag tyckte det var läckert
Gemini__, din M5 är riktigt fin. Har inte sett förut att den har PDC, trevligt.
Ett övergrepp, men ett mycket intressant övergrepp då bilen är original i övrigt.

MVH,
E38B12
Gemini__
Gustav: Trevligt att min bil faller dig i smaken. Kul grej att ha bara(PDC), vet inte hur vanligt det är egentligen. Får passa på att berömma dig för en mycket fin sida du driver!

Mvh:
Thomas

Länk
Borde hållit original blinkers, men annars ser det rätt tufft ut med helglas framför lycktorna. Undrar hur den skulle se ut med små njurarna...?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.