|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Enjoy: Länk Porsche och Brabus: Länk Hoppas ni tyckerdet är intressant! | |
|
Tack. Snyggt, intressant och ambitiöst! Vilka underbara bilar....om man ändå vore oljemiljonär :) /Andreas |
|
|
Detaljer att fastna totalt för!! Länk Länk Mums mums! Sen tycker jag denna klädsel ser ut att vara helt underbart skön att färdas i! Länk Mera trisslotter till mig tack.. ;-) /Anton |
|
|
Blev fel där i sista länken. Det var den här klädelsn som jag menade Länk /Anton |
|
|
Gustav: Vet du om man köpa t.ex. Alpina väskan som fanns på bild i B3S Touringen? På deras hemsida finns inte så mycket... M V H Stephan |
|
| Brabus... ...dubbla dimljus ...tredubbla utblås, fy fan va fult! | |
|
Den B3 S Touringen var inte dum, inredningen är precis som jag hade specat den Länk Undrar vad man får betala för en begagnad B3 S Touring nuförtiden? :) Jens |
|
|
Stephan: vet ej faktiskt, tyckte också den avr grym den där väskan. MrM: B3 S är fortfarande dyra, men E46 B3 3,3 går att få runt 200k. Mendet kan man ju får M5or för också.Ngt säger mig att Alpina är grymt mkt billigare att äga dock :) |
|
|
[MaNgE]: Brabus med tredubbla är precis vad som det låter som: En bra buss. Tycker likandant, extremt fult ... |
|
|
Mycket läckra bilder!! Gillade inredningen på Brabus EV12, kolfiber och alcantara, kan det bli bättre? Länk Länk /Wille |
|
|
Alpina gör nog enligt mig några av dom mest smakfulla bilarna i världen! Det är inget fel på BMW:s M-vagnar men mitt hjärta säger att en komfortabel ulv i fårakläder som Alpina är det ända rätta! Tänk känslan att få hämta ut en nya B7:a hos Alpina, det skulle vara en stor dröm som gick i uppfyllelse! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Gustav; Jo, jag vet att de är dyra fortfarande. En "vanlig" B3 3.3 Touring har mer rimlig prisbild och är som du skriver, antagligen betydligt billigare i drift än en M5:a. Tror att Alpina-bilar står sig väldigt bra i längden också jämfört med en BMW, både kvalitets- och prismässigt. Jens |
|
|
Apropå ingenting: grymma bilder på M5 med BBS LeMans fälgar: Länk Länk |
|
| Ahh, ska bara HA en alpina b7 nån gång, vet inte när bara!!!=) | |
|
Kan för övrigt nämna att jag skickade iväg ett mail till BMW Sverige som enligt Alpina själva ansvarar för deras produkter i Sverige angående den där väskan som det tidigare diskuterades. Får se vad dom svarar! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Andersson_CSI: Bra initiativ, meddela gärna i denna tråd vad svaret blev. M V H Stephan |
|
| Måste berömma artikeln, väldigt bra skrivet och mycket fina bilder på mycket fina bilar ;) | |
| Jo, man blir ju lite väl sugen på att råna en bank eller dylikt. *asg* FAAAN va vackra dom är... | |
|
Nej..........Fy faan Alpina är inte vad det var förr , ser ju bara ut som en svullen pösig raggarbil.......OBS bara nya 5 och 7 - serien jag menar då... De andra är faktisk jäkligt snygga !!!!! E-12 Billy B-10 Länk |
|
|
Gustav: Stort tack, fantastiskt fina biler och ett trevligt miniraportage! Det är ju så att man börjar kunan tänka sig en 7:a.... ;) Härligt att se att Alpina fortfarande gör fina bilar, ett tag var man nästan rädd att de skulle snöa in på vinbiten för mycket. |
|
|
Tack Gustav! Härlig artikel med fantastiska bilder, märks att Alpina satsar stort på mässmontern när de är på hemmaplan, vinbaren såg förtjusande ut! :-D MVH, E38B12 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.