AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
2.718

ögonstenen var repad på morgonen

Sida 2 av 2
Visa användare
258
Sly
M3 SMG II, E46 -02
525TDSA, E39 -97
318 cab, E30 - 91
320-325 jag ser att du inte har så dyr bil själv, då förstår jag varför du säger som du gör. Du kanske är den som tittar på när någon hoppar upp på din bil och saboterar den, men fat ta jag är inte sån.

Ser jag att någon håller på att förstöra något för mig så jävlar i mig så skall dom se på fan. Skulle jag ha sätt honom när han var ute så skulle jag direkt ha misshandlat honom inte 1 sec skulle jag tvekat.

Skulle alla sköta det på samma sätt som jag så skulle de små jävlarna inte förstöra andras bilar. Det är när man låter dom komma undan som dom gör det fler gånger.

Tror du killen i fråga kommer att hoppa upp på andras bilar? Ja jag vet att han kommer garanterat inte göra det i det området fler gånger. Så många hjärnceller har han nog. Annars så skall han fan ta mig ha ett skott i nacken istället.

Kom tillbaka med ett nytt inlägg när du har sparat ihop 350 000kr och någon saboterar din bil. Tror du att dom på försäkringen fixar din bil så att den blir som förr, efter att någon hoppat upp på ditt tak, baklucka, huv. ALDRIG. Det blir aldrig lika bra. Och vad händer nästa gång dom hoppar upp på din bil?

Dom som har en dyr bil förstår mig och gör dom det inte så är det för att dom inte vågar göra något åt det. Det ligger i människans NATUR att försvara sin familj och sina tillgångar. Är det någon som försöker skada ett lejon eller fågel honas ungar eller sabotera boet så skall du se att hon försvarar sina ungar/revir. Är du en man eller kvinna eller en mus?

Tro inte nu att jag tycker det är rätt att skjuta någon så att han blir förlamad eller någon sånt, men ett köttsår förtjänar han gott och väll. Jag är föresten emot straffet avrättning och tycker inte att det är rätt att ta någons liv. Men jag tycker att en omgång styck är en bättre lösning än samhällstjänst eller böter.

Visa användare
2.525
SvanteE
528i -97
540ix MPPSK 2017
BMWCS 05553
Sly> Vill bara poängtera att man inte behöver ha en DYR bil...
Min är inte dyr i jämförelse med din (även om den var dyrast en gång i tiden i sitt slag), men attans vad jag håller den fin på alla sätt som går och servar på alla sätt man ska och ännu mer.

Så jag tror nog att jag blir minst lika arg och ledsen som du när ngn förstör min bil.

Mitt problem kan ju nästan vara större än ditt, då du har ny bil och kan få ut det mesta på försäkring osv, mitt fb skulle knappast ge mig en motsvarande bil som jag har idag, de skulle skita i att motorn är perfekt, allt fungerar, ingen rost, i princip är den som ny men det struntar de nog blankt i.

Du vet att jag håller med dig i ditt agerande men ta det lungt mot de som kanske inte håller med lika möe...

Fridens liljor

*BAWORAK*
Visa användare
258
Sly
M3 SMG II, E46 -02
525TDSA, E39 -97
318 cab, E30 - 91
Hitta en artikel på www.aftonbladet.se kolla denna länk.

Länk

Så skall dom tas.
Det var ju synd att bilägaren siktade på sina egna bildäck, istället för det lovliga "viltet" biltjuven... :-)

Mvh Jögge
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.