AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
5.762

C32 AMG V6 kompressor vs M3 csl

Sida 3 av 3
Lotus Samuel
Dunstan. Såg att Alpinan va snabbare på ringen. Det är ju bra gjort. I vilket fall som helst är den ju helt klart mycker roligare att köra.

CSLs tid på ringen är imponerade ja. Men du kanske inte har sett att GT3RS åkte lite fortare. hehe... Dessutom kan man få sin GT3:a med baksäte vad man nu ska ha det till ;-)

Nästan alla GT3:or GT2:or och även CSL jag sett har plågats på diverse banträffar och det gjädjer mig att se. Sen finns det ju alltid folk som fiser omkring med sina sportbilar. Men det är ju inget fel med det om man nu är lagd åt det hållet. =)
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
hur ofta kör ni som har M / Alpina bilar på bana ? .... hur mycket skiljer det mellan en standard M3a o en Alpina (E-46) ?
Maxad:

Jag och Dunstan hade en jätta lååång disskusion på forumet(kunde inte hitta länken)om vilken bil som var snabbast så om du har typ 3h så kan du söka på M/Alpina.

Ps.Hörde från Bmw att Z4 står kvar???
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
starre , några ord från farbror staffan fick mig att ändra synen på den :)) nej men jag vart o tittade på just allt som du hade vart o pekat på , o den va väldigt sliten med tanke på mil/år men det finns fler fiskar i havet bara om jag kunde ha koll på min tålamod så
bo
18
borand
E93 M3 - 2012
Audi A6 Avant -2016
Här är svaret på om C32 AMG tar M3 och ja det gör den, inte med mycket men ändå klar skillnad.

Länk
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Knappast bevis som skulle hålla i en rättegång ;)

___
//Ulf
Länk

den sidan e ju alltid bra om man vill jämföra tider mellan bilar.

MVH
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Tog en E50 AMG -00-01 med hustruns 330cd-04/kcr-box här om dagen.
Det var kul, grabbarna såg inte så glada ut i mersan.

Mvh

Stefan

//Stefan
stefanL, dom såg nog ledsna ut för att dom precis fått bensinstopp, punktering och en hade husvagn påkopplad.
hampe m3
pjotor1

klockrent, underbar humor.

mvh hampus
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.