|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det finns 2 tidningar till från "dimmlandet". BMWCar och PerformanceBMW. Det första ok, den andra lite sämre. Säljes av samma interpress. Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
tycker att bilsport har lite tunt med bmw-relaterade grejor när det är bmwspecial....volvo och saabspecial är det i vart och vartannat nummer och då är det inga problem att gräva fram material....borde inte vara några problem till bmwspecialarna heller... en grej som jag fann lite roligt var att dom 2 e36bröderna sade ju att dom älskade e36:ans linjer sen dom såg den första gången eller något sånt, men vafan kör dom då sedaner för? :) enligt mig är coupen rätt mycket snyggare....bara personlig reflektion :) MVH Johan K |
|
Esa |
b97_knl Har du inte provat BMW Total. Det är den vassaste tidningen jag läst. |
|
Jo då:) Den är bäst på BMW. Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
jag läser bilsport för jag lär mej en hel del om bilar om allmänhet och om trimning. jag har sugit upp lärdom som en svamp de senaste tre åren, kunde ingenting om bilar då. Mitt första tidningköp var en bilsport, för jag såg en klasskompis hade en, och jag fastnade... men jag är ju den målgrupp ni påpekar, fyller körkort om 6 månader... har även läst lite MAX Power och Redline men det är ju trist, bara stylade saxos och renault 5, och tjejer som åmar sej förstås... föresten så är väl e46 njurar i e36 högsta modet i tyskland nu, eller? ***Älska V8!*** |
|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
Jag tror att lite av syftet med dessa reportage, som de två E36:orna, är att få fart på/inspirera bilintresset/ombyggandet i landet. Då är det ju ungdomarna i första hand som ska jagas in i "fållan" och detta har väl tidningen sett som sin uppgift. Det är ju många bilreportage som man undrar varför de överhuvudtaget plockar in i tidningen och jag kan ju villigt erkänna att det inte är många bilar som tilltalar i tidningen.. Vad det gäller den engelska tidningen "Total BMW" så ges den ut, tillsammans med 9 motortidningar till, av A&S Publishing Company Ltd som ingår i Förlags AB Albinsson & Sjöberg som är ansvarig för just, Bilsport.. |
|
Jounis gamla turbo verkar ha hamnat i goda händer, skicket på den är inte så illa, finare än ny? I övrigt var det inte så värst läsvärt i den tidningen... "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
Sörpan: Ja, Turbon har definitivt gått vidare i samma ägarvårdnad som innan... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.