AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.517

325 91-95 skall inköpas

Sida 2 av 2
Leeroy, sa jag nånstans att det var "mkt" drag?.

läs inlägget igen innan du är rolig.

jag skrev "obehindrat" dvs utan att huckra och bocka, den drar jämnt och fint från tomgångsvarv på 5an, dvs typ 35 - 40kmh.

detta kan jag om du fortfarande inte tror på mig, dokumentera med digitalvideokameran så får du väl se, även om det känns rätt overkill eftersom jag vet att jag har rätt.

och nej, det är ingen raket.

/mvh jocke

- www.raceinorr.com -
Le
636
LeeRoy
328 -99:a
jokko..

:-) de e lugnt,, tror dig... va inte menat att du skulle bli sne...

LeeRoy
nää insåg efter jag postat att du kanske var lite ironisk ;)

men det går juh inte att editera i detta forumet, no offence taken iallafall.

funderar om min bil kanske har nån annan låda eller utväxling, för den är skummt stark från början, och varvar rätt mkt på 5an ändå.

ingen aning dock men det går då iaf bra att smyga på 5an med den, riktigt bra t.o.m.

/mvh jocke

- www.raceinorr.com -
Le
636
LeeRoy
jokko..

gutt :-)

du kankse har 328:ans låda??
min pärla står avställd just nu men ja ska testa om de går å smyga på 5:an sen när ja ställer på den... längtar till 1:a april, då ställs han på :-) :-)

de e synd, som min 325:a upptäckte efter ja köpt den att den va omlackad :-( vet inte varför, chassit e uppmätt på den å de verkade va okay...

synd att man inte kan få tag i all historik över en bil :-( hade vart gutt å veta precis allt som e gjort pån...

ha de gutt...

mvh

LeeRoy
omlack är väl inga probs, bara det är bra gjort.

då är det som jag ser det bara ett +, såvida det inte ligger en rejäl krasch bakom.

/mvh jocke

- www.raceinorr.com -
Le
636
LeeRoy
jokko..

de e sant.. eftersom chassiet e uppmätt 2ggr som ja har papper på å där e chassit okay... så de e nog inga probs som du säger..

LeeRoy
Trivs skitbra med min 325 - 91..aldrig haft ngt riktigt strul, endast fått byta lamdan, no more..

Vet inte om du fick svar ang kamkedja men den skall aldrig behöva att bytas..

Ska väl troligtvis sälja min lilla ängel nu mot sommarkanten då jag kommer va i behov av lite högre summor av pengar då lån skall tagas på bostad :)

Min e iofs EJ stylad mer än sänkt + avtagbara-ögonlock..
Och som sagt så kommer raketdraget på 325 vid 3-4000 varv, men de så oemotståndligt så man har lust att dra iväg hela tiden.. :)

De bästa som jag anser med 325orna är att dom inte har sån otrolig nergång av pris, dom verkar hålla sig jäkligt bra..

Tänkte mig runt 55.000:- för min, tror ni att de skulle kunna gå? i sommartider o allt :)
Iofs köpte jag bilen för ungefär samma summa men har inhandlat Larm o Startspärr och massa extra grejjs för nåra loppor..men de får man väl se åt sidan i så fall??

glömde skriva, min har gått 17000mil, ärliga mil enligt dom på BMWhandlaren i stan när dom checkade bilen för kontroll o grejjer..men men, man kan aldrig va säker när de gäller import bilar :)

föresten så är de inga probs att åka runt 30km(kanske inte under det..) på 5an med min heller och jag har orginal växellåda :)..
Le
636
LeeRoy
hmz blir ju sugen på å testa å lira i 30 på femman.. men lite svårt å göra de för tillfället kärran e typ nerplockad.. :-)

LeeRoy
Mert, när skall du sälja bilen?

Köp aldrig Ford Fiesta
"fick iallafall tag på en i Uppsala som gåt 16,900mil till ett väldigt bra pris." och nu har den gått 17000? har du bara kört 100mil med den sedan du köpte den?

Köp aldrig Ford Fiesta
LOL Svedebblad..den texten skrevs ju i höstas när bilen var inhandlad..nu ligger mätaren på 172-300 ungefär..

Som svar på frågan så har jag inte kört så mkt med tankte på att ja har 2 bilar och de har varit snö o is o blask o skit :)

e rädd om BMWn..

sälja när man får rätt pris, mot april, maj ungefär..eller tänkte mig runt där..får nog bättre betalt då än nu, kan e vänta mot högsäsongen..
Haha va inte meningen att vara elak eller nått men det såg skumt ut, vill ha bil nu men måste vänta... KLIAR I FINGRANA!

Köp aldrig Ford Fiesta
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.