|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
John John, Detta berodde sannolikt på att dina Bilstein Sprint dämpare som är av gashögtryckstyp och dessa fungerar som en fjäder och höjer alltså chassit något. Så terigen bör man köpa fjädrar och dämpare i kit avpassade för varandra med rätt fjäderkonstant och dämpningseffekt. /RS2 |
|
|
Lyssna på RS2...han kan mängder om ämnet.. Man ska INTE kapa fjädrar och tramsa.. Gillar inte folk som type kapar fjädrarna för att de ska va billigt...sen säljer de bilen, fet och låg...och efter några månader är allt slut..bussningar och lagringar, nya fjädrar och dämpare... Snider: Ja..jag köpte ju min sats efter du rekomenderade mig...fast jag tog 50/15 dock. ///M3 |
|
|
Ja, dom är ett otäckt folkslag, dom där fjäderkaparna! Bara för att dina grejer tog slut så behöver det ju inte gälla alla. Funkade fint för mig på den bilen, skulle dock inte göra det på nuvarande. |
|
|
Det tar slut förr eller senare. Varför skulle du inte göra de nu då??? Det är ju så bra och kapa!!!! ///M3 |
|
| För att det jag har nu funkar bra? | |
|
Okej.. Nee..nu lägger vi ner denna tråden som spårar ur.. Alla har olika uppfattningar och får göra som dom vill.. Man får ju själv betala så... Vad har du för sänkning nu föresten? ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.