|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tjena vad ska man ha för system på M3an?? Finns hur många som helst... Ride in style | |
| Skulle inte du sälja din bil? | |
|
Nja tror ja ska ha den kvar.. Ride in style |
|
| Du hade ju en given köpare? Har han backat ur? | |
|
Tänkte sälja min också...men när någon ringde på annonsen fick jag total panik! sälja Bettan? nej!!! Om jag så ska äta havregryn till frukost lunch & middag, så ska jag ha kvar den...man får helt enkelt inte en snyggare, roligare & bättre sportbil för dom pengarna! Avgas...skulle kolla på Supersprint, eller Ferrita! /Klas |
|
|
original "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Precis som du säger så finns det hur många avgassystem som helst att välja på, och i princip varenda ett har redan avhandlats på forumet. Om du söker så hittar du spaltmeter i detta ämne. En kortfattad sammanfattning är att Eisenmann verkar populärast, tätt följt av Supersprint och Ferrita. Själv har jag Supersprint och är supernöjd :) Jens |
|
|
körde Hamann när jag hade en M3,....gott basmuller, fast jag hade ju även ersatt kattarna med köhlerburkar ***BMW ägare är nutidens arrendebönder i försäkringsbolagens feodalsamhälle*** |
|
| Kan rekomendera Eisenmann! Supersound låter grymt bra. Har det på min M3:a. | |
|
Har ferrita + supersprint kattersättare...underbart ljud.. ///M3 |
|
|
Oki vem har Eisenmann då har typ inte kollat så mycket drygt å leta Är man inte DALMAS får man försöka komma upp sig på annat sätt |
|
|
jag rekomendera nog ac/s systemet gott sound I dont drive fast But i fly low |
|
|
Länk säljer Eisenmann. Jag har lyssnat på det mesta men Eisenmann tycker jag slår allt. Men det är som sagt en smak sak så det finns inget rätt eller fel. Här är en länk till en film med en U.S M3:a : Länk Euro M3:a låter ännu bättre. |
|
|
Har kört Supersprint i 2 år och är mkt nöjd med ljudet. Lagom murrigt på låga varv och ett skönt ylande vid hårda gaspådrag. Dock finns det många fina system. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
MJ_MJ_MJ |
Har hört mycket gott om G-Power, har hört en m5 med sytem från dem och det var som opera för en bmw älskare, alla håren i nacken reste sig omedelbart! Yeehaw! |
| En kamrat till mig har Mk_motorsport system på sin m3a och dem lämnar effektgaranti på sina avgassystem plus att det är den skönaste sången jag hört ur en bmw sexa någon gång!! och då jämför jag med supersprint haman och ansa | |
|
Jag säger bara FYYYYYY FAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu har ju jag fjong i allafall:) Kollade på filmerna som maol länka med eisenmann systemen. Ferrita är ju som ett jävla 1" system mot de där. Tack för de..då blev man 8 papp fattigare igen då:) ///M3 |
|
| HEHE synd att jag inte spelat in ljudet på min bil, men jag kan säga att det är ljuv sång... Har för mig att det är Eisenmann som bygger Kellner systemen. | |
|
Ja...de va synd..klippet när dom byter system på M3 E46:an är ju grym.vilken skillnad... Konstigt att olika slutburkar kan göra sån jävla skillnad.. Eisenmann+kattersättare och kolfiberinsug blir nog bra:) ///M3 |
|
|
Lär bli en höjdare! Man kan få Eisenmann i olika ljudnivåer. Jag kör med Supersound och det är klockrent.. |
|
|
Ja..de vet ja..normal, sound och supersound va?! Vet du om det är stor skillnad på dom? Skit samma i o för sig..givetvis ska man ta superSOUUUND:) Jag ska upp till Xracing i Hallsberg och UNIchippa min snart, kanske vore värt att dra på ett sånt + kattersättaren också.... DÅ lär de bli ös i kojjan alltså...fy faaan.. ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.