|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
...har ni fått några mail idag? har inte ett enda, antingen är det fel på funktionen el så e det min mail som är pajj, för jag vet att det kommit in svar i olika trådar. Ny bild 18 Jan- Länk | |
|
Fick några mail på förmiddan,men på aftan har de vart lungt trots att det borde vart nåt. m30 i e30 |
|
|
hm ok..kanske e nåt fel då med funktionen. Ny bild 18 Jan- Länk |
|
|
Den är lite allmänt skraltig ibland, kan komma 5 mail på samma svar osv, och ibland inget. Ibland får man mail även efter eget inlägg. Så det är fler än jag som är drabbade iaf? Inte jordens undergång precis kanske... FP |
|
|
Vi är nog alla drabbade :) Min 528i Touring Länk |
|
|
Nejnej ingen fara...hehe undrade bara...trodde d va min mail som gett upp.=) Ny bild 18 Jan- Länk |
|
|
Vi gjorde utskick av nyhetsmail igår till de som prenumererar på nyheter från oss (inställning i forumanvändarprofilen). Det blev ett par tusen mail och det innebar att mailservern helt enkelt inte hann med att få iväg mailen för besvarade inlägg. Dessa borde dock ha kommit nu. Lite försenade med andra ord, men de borde komma. Säg till annars om ni har problem med funktionen. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Hej, nu såg jag 43 nya mail, och ett nyhets mail...så d funkar utmärkt. Ny bild 18 Jan- Länk |
|
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Har märkt att under denna månad så verkar det inte komma mail när det svaras på trådar. Eller är det bara ett lokalt problem hos mig? Kanske det är något problem med mailservern och en omgång med piprensaren i mailröret skulle behövas? |
|
Normalt kommer det ju ett mail direkt på svar på en tråd som man deltagit i, men ibland som ex vis senaste veckorna, så har dessa uteblivit helt mer eller mindre, sen rätt vad det är så har man hundra mail i mailboxen vilket är enormt störande då man riskerar att deleta andra mail som man behöver ha kvar i sin arbetsmail. Fixa detta Autopower! /Anders |
|
|
Jag har noterat samma problem varpå jag mailade Autopower i början av veckan. De svarade med att de inte ser några problem och testat själva med gott resultat och ber mig kolla skräpen. Det har jag gjort och inget där varför jag mailat tillbaka utan svar.. Problemet verkar bara påverka vissa konton av någon anledning, maila tommie@autopower.se ni med så problemet uppmärksammas. Upplevde för övrigt samma som er att det ramlade in massor av mail för ett par veckor sedan, suck. //Johan |
|
Verdi |
Ett tips är att lägga ett filter i ditt mailprogram som flyttar alla Autopowermail till en egen mapp. Då slipper man trassla ihop en massa automail med de andra. |
|
Jag håller på att undersöka saken, och hoppas kunna lösa det snart. Med känsla: Din kopplade e-postadress fungerar inte. Alla mail kommer tillbaka. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Borde vara fixat nu, och dagens mail har nog levererats nu. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
| Gott, jag har fått 5 mail om denna tråden nu, så hoppas det tar fart i övrigt! Tackar och bockar! | |
|
Tommie; Jag har aldrig fått något nyhetsbrev. Funktionen påslagen i profilen och korrekt mailadress. Har inte heller fått "inläggsmail" på flera dagar. Skumt. |
|
Tackar, tackar! Nu rasslar det på som vanligt, den där piprensaren verkde fungera :-) |
| Hm, jag har inte fått några utskick från AP som jag kan minnas, förutom meddelande om svar i forumet. | |
Nu behöver vi nog plocka fram piprensaren igen! :-) Tycker jag inte fått något email (för svar på inlägg) de senaste två veckorna eller så. Och vill tycka att aktiviteten i forumen minskat något, eller bara jag som inbillar mig. Någon annan som inte får email när det svaras på inlägg? |
| Jag har fått en massa svar på inlägg idag så iaf för mig så verkar funktionen funka :) | |
|
Samma här, 30/10 var senast jag fick mail om besvarat inlägg. mvh/ Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.