|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tomten: Volvon är såld för längesen. Åker tyskt till vardags nu med. Passat 1.8T -98. :) |
|
|
Jag kommer om bilen blir klar då! Hoppas det kommer fler än förra året när ja försökte fixa en liknade träff...skulle kommit ett 30-tal bilar om alla som skrev skulle kommit men d kom inte ens 10! =O/ |
|
| Sounds like a plan!!! | |
|
är det fortfarande den 17/4 som gäller eller ´har det blivit ändrat...annars kommer jag ner med min iS-91... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
ja det är väll den 17/4 om det finns någon intresse?? Länk |
|
|
det var väldigt dålig uppslutning på "träffen" tycker jag...man såg inte skymten utav många... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Själv har jag sålt bilen och var billös under helgen...... Beklagar detta enort men men..sånt é livet. Dock har jag nu gått och blivit Volvo S60 ägare....;-) En mkt sorgsen fd 330 ägare |
|
|
Danne523: Vissa sjunker hur lågt som helst. ;) |
|
|
ska vi göra ett nytt försök?? vi har riktigt bra 201meters sträcka nu också?? Min M3: Länk |
|
|
Adrian: Jag är på om det blir en träff i Varberg! Är här t.o.m. 31 juli... Vilken 201-meterssträcka är det som avses? /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Tjenna Masten! du kan maila mig ditt mob-nr så kan jag sms dig nästa gång vi ska köra! Vi kör vi rasta nord!! kommer garanterat att bli race i helgen om de är bra väder!!! träff hade varit roligt men jag vet inte riktigt när de är ju mantorp och vallåkra snart också!! Min M3: Länk |
|
| Jag e på om jag får fart på min 325tic igen! ...den vill inte riktigt som ja vill! =O/ | |
|
på onsdag kl 20.00 vid statiol nord i varberg, Min M3: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.