|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Någon som är sugen på en Träff i Varberg/Kungsbacka/Falkenberg? Hade varit roligt att se vad som har hänt i med grabbarna i vinter? Länk | |
|
För alla BMW modeller eller? Isåfall är jag klart intresserad. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
japp alla på fyra hjul hade jag väll tängkt Länk |
|
| Kanske kikar man förbi. | |
|
Det låter som en väldigt god idé! Varberg känns väl mest naturligt att mötas i av de tre nämnda städerna iom att det ligger i mitten ;) Förra året tror jag det var tal om en träff i Varberg i juli, men det blev aldrig något då. /Masten Bilarna: Länk |
|
|
Javisst!!!, blir det spikat så är jag där med familjeskåpet!! mvh Roger |
|
|
alltid trevligt med BMW träffar...räkna med mig och min E30... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Jag kommer... Schnelle fart, Härliche fart. |
|
|
Kommer! Blyfot... |
|
| Kommer! | |
|
Ska vi satsa på lördag den 13 mars??? Länk |
|
| 13 mars?! Då har jag inte ens satt ihop bilen. | |
|
Då har inte jag heller någon rullande BMW, drar igång den först i skiftet Mars - April. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
| För tidigt....satsa på April istället då har dom flesta fått på sommarsulorna och dyl. | |
| Föreslår att vi satsar på efter April också. Det är väldigt väldigt kallt i Varberg när snålblåsten jobbar och det är under 15 grader varmt. | |
|
LÖRDAG DEN 17 APRIL KL 14,00 VID MELLAN FÄSTNINGEN OCH SIMSTATION!!! Tycker jag att vi ska satsa på!! Det kan ju bli årestförsta........vi kan ju ha fler Länk |
|
|
Låter kanon. Boka detta och ALLA möts upp!!!!!! |
|
|
Fick man komma med RockForden?? Två bilar är fler än en.. |
|
| Funderar också på att ta bruksbilen ner om det är så tidigt. Stackars BMW:n har ju knappt vaknat då. :) | |
|
Haglund: Ge fan i volvon!!! ///Tomten |
|
|
låter kanon...räkna med att jag kommer dit... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.