|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Än så länge tycker jag att E39 touring är snyggare men det är svårt att säga innan man sett den nya på riktigt. Tar nog även ett tag att vänja sig vid den! (Precis som det gjorde med sedanen som ny ser jättebra ut!) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| E39 touring är väl rätt svår att leva upp till, så snygg som den är! Men jag tycker E60 ser lovand ut. Gillar inte riktigt sedanen, men kanske touringen blir bättre... | |
2mas |
Wow! BMW första snygga touring, skönt att även BMW kan göra kombisar! E39 är ju bedrövligt ful! |
| Underbar! Men den bild som cirkulerar på en silvrig E61 känns mer talande än den i länken ovan. Men det blir nog ändå en sedan för min del, när det vankas 5-serie. Fast E39:an gör sig bättre som Touring är som Limousine, i mitt tycke. | |
| E60 touring blir nog snygg men ett bagageutrymme på 410 liter (enligt AMS) låter ju som ett skämt, jag har ju 520 liter i min sedan. | |
|
F*n vad kombi bilar är fula. Så här tycker jag. Nya fem serien är den absolut snyggaste mellan klassaren någonsin som har byggds, därimot så är kombiversonen den fulaste bilen, t.o.m fulare än en SAAB(oavsett mmodel).. |
|
|
Weeeee. Den är ju riktigt, riktigt snygg! :) Jag hade lite svårt för nya E65 när den kom. Den var inte riktigt vad jag hade väntat mig. Men sen med tiden började jag gilla den, och när jag fick se Alpinas version så blev ju inte saken sämre... nu framstår ju E38:ns former som 20 år äldre. Inget ont menat om E38 dock, jag är barnsligt förtjust i 90-talets modeller. Men nu så har det helt enkelt slagit mig att Bangle är bannemig ett geni. Z4an, 5:an, 6:an, formerna bara växer ju mer och mer man tittar på bilarna. Och så gör habegäret... SAAB? Eller Opel var det kanske? Är det nån skillnad? :D --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Som sagt riktigt snygg men hur lyckas de göra ett bagageutrymme som är markant mindre än sedanen och inte större än E39 touring? //Robban Länk |
|
Crippe II |
Är det inte en felcitering av BMW´s måttuppgifter, när det gäller måtten på bagageutrymmet? mvh Crippe II |
|
E39 Touring är faktiskt i mina ögon snyggare än sedanen! Det tycker jag dok inte om E34. E60 Touring ser dock ut att följa trenden och bli snyggare än sedanen... |
|
|
Här kan ni rösta! ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
chrille70 |
På am&s tyska hemsida Länk står det att nya 5-serie touring till en början kommer som 525i, 545i, 525d och 530d. 525d har en ny sexcylindrig 2,5-litersdiesel på 177 hk/400 Nm. Och under hösten 2004 ska det visst komma en 535d. Det står dock inte att läsa vad detta rör sig om för ett kraftpaket... Mmm Tycker nya 5-serie touring ser riktigt riktigt bra ut. Linjerna andas så mycket harmoni i mina ögon så min blir alldeles rörd! MVH Chrille |
|
Någon som vet om E60 touring kommer med fyrhjulsdrift? En på mitt jobb påstår att han har fått den informationen av BMW i Solna. /Rickard |
|
| snyggaste touringen hitills | |
|
Snyggare en sedanen men tyvärr det var inte baken jag hade problem med på den utan fronten som är en kopia på Toyota Corolla-03 och den är inte åtgärdad. chrille70; 535d har en förstorad 530d motor på 272hk står i en artikel i din länk vilket säker innebär att 540d inte kommer tråkigt V8-diesel är trevligt! Mvh Stephan |
|
|
Kolla in www.bmw.com och invänta att den den animerade GIF-bilden växlar till 5-serie touring, tryck sedan på den så får ni se alla officella bilder på den nya touringen! Dra åt h*vete vad snygg!!!!!!!! Nu var det slutdiskuterat vilken bil vi byter till i höst..... frugan blev helt salig också Jag är kär! |
|
yttryck |
visst är den snygg, men påminner inte bakpartiet lite om MB E-class combi !?. som i mitt tycke är den snyggaste på marknaden. ska bli intressant att se den live... /Igge |
|
så här står det på ams sida om utrymmet, "500 liter Gepäckraum -90 L mehr als Vorgänger-parat" Jag kan inte tyska, någon som kan översätta? /Anders |
|
|
Allstå 500 liter och 90 liter mer än tidigare, måste varit felskrivet tidigare..Då är det ju riktigt bra. //Robban Länk |
|
| TIPS! Länk !! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.