|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
| nu är det såhär en bil blir inte fetare om den inte görs nånting åt..jag har just sänkt min 60mm fram och 40mm bak + att jag har lite feta fälgar och däck på i 18" har vita framblinkers snart , apropå vilket filter är bäst , K&N 57kit direct air filter, pipercross, jr sportluftfilter open-air, greencotton det finns ju så många så vilket ger mest effekt? jag tycker att 740n orginal var typ lite småaktig direktörs bil...jag vill ju ha en bil som jag trivs med och är nöjd så då ska man inte lyssna på vad andra säger....bara man ä nöjd så är det väl ok :o) | |
|
Självklart är det ju så bmwkillen... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Nåt jag märkt at är folk "Stör" sig extremt på 316 och 318 här på forumet, som om det är nån fattigmans bmw! ? nån mer som känner så? liksom mer respekt till den som har en 320 än en som har 318. ju större desto bättre ? BMW som BMW!.. eller? Mvh Mohsen |
|
|
Takkronor i bilar=? va där det jag missat ? har zigenare det eller vad fan säger alla? Mvh Mohsen |
|
|
jag har då aldrig sett att zigenare har takkronor i sina bilar blir inte det ganska hängigt i bilen för den lär ju svajja när man kör :( |
|
| Då jag tycker om lite större bilar så är det mest 5 serien jag kört. 525 är en ok bil den är inte pigg men den känns inte heller trött. Under 525 så är de både trötta och låter mesigt, det är inte så jag tänker mig en BMW... | |
| BMW tycker jag först det är när det sitter 6á i dom inte förr, | |
Linus85 |
Har inte läst alla inläggen här men tänkte ändå skriva någon rad. Först och främst så är smaken OLIKA. Vilket betyder att en del gillar att styla sin bil och andra inte. Läste i ett tidigare inlägg av Osprey att han tyckte att vita blinkers bak var förskräckliga på en mörk bil. Nu är det så att jag har en e-36:a som är diamantsvartmetallic och den har vita blinkers bak och jag tycker att det är riktigt snyggt just pågrund av att hela baken på bilen inte är helt och hållet i samma färg. Har även andra styling grejor på bilen min så som M-kittet, m-fälgar, m-stolar osv. Jag tycker att den ser riktigt bra ut med dessa delar. Det viktiga tycker jag är att man ser till att sköta bilen bra. DVS endast hand tvätta bilen, vaxa ett par ggr per år och se till att bilen hela tiden är fräsh, serva bilen regelbundet osv. /MVH Linus |
|
f-n lägg ner tråden nu Mvh/Soki 7 serie träff 26e Juli Länk |
|
Ronka |
jag tänkte mest på intemartin som startade det här rummet jag har en hyfsat stylad 540 95a.......som jag har snygga fälgar på........ plus chip plus effekthöjande avgasrör plus luftfilter och jag piskar skiten ur 750in som du har ....och så drar jag modellen 750 som kom efter din åxxå :) ha det bra tiden som jag har snittat med min mätning är 0-100 på 6,4 och då har jag dragit till 110 på mätaren ...ha det bra hejdå |
betriebsanleitung1 |
Du kan lika gärna säga det till hunden.Intemartin är avstängd för en evighet sedan.Såg förresten en Bmw komplett med Zigenare(nysvenskar iallafall) och takkrona häromdagen så visst finns det.Iaf,synd att Bmw börjar bli en pinsam bil med alla extremfall av styling som tuffar rundor i stadskärnorna. |
|
Hej Ronka... Jag har en 750 i som är impoterad som gör strax under 7 sec 0-100.( orginal ). Men nu är det så att min är inte orginal längre, den är chipad och har sport avgassystem fram flyttade öppna KN filter mm. Så jag skulle säga att jag piskar skiten ur din 540 med v8. MVH/ jag |
|
|
Ha ha ha.. Vad spelar det för någon roll om man piskar varandra. Ska man tala om att piska så ska man tala om samma förutsättningar.. Orginal eller Trim. Du kan aldrig jämföra en orginal bil och en trim bil och säga att den ena är bättre än den andra.. Det är ju som att jämföra dopade idrottare med odopade idrottare.. :P Det enda som är viktigt är att man kör ifrån sina polare ;) orginal och trimmade :D |
|
|
Ja vi har väl nästan samma trim så då är det väl samma förutsättningar. Det är väl klart man inte kan jämföra trimat och otrimat. |
|
Ronka |
men hur som helst så har gammla 750in inte en chans |
Scheckheft |
Hej, instämmer med Soki. Lägg ner denna tråd så att vi slipper fler Kalle Anka inlägg typ "vem piskar vem". Mvh Scheckheft ___ Länk |
|
Jag som trodde raggarna gillade gamla amerikanare, tydligen gillar de BMW'n också enligt rubriken, " blir trött på E30 E34 E36 raggare". *suck* ------ Länk Länk |
|
|
Instämmer med Scheckheft & Soki!! Man kan ju inte låta bli att läsa skiten..... lägg ner eller fortsätt på Lunarstorm. Några av Er skitar ner 7-forumet! mvh. Zaharald |
|
|
ånej... Är denna tråden uppe igen.... Hoppas den inte forstätter.... Om ni orkar, läs några inlägg upp... det här är ju helt patetiskt.... /Chrille |
|
|
Han me 750 ska INTE va så kritisk, Kan d vara så att du me 750 inte har såå hemskt mycke o välja på när d gäller styling.?? Sen kan man ju undra när man ser priserna på 750. Nästan skrattretande.=) Så inte undra på att d är "bmw raggare" ute på stan.. Du får ju en 240/740 gl för nästan samma peng, valet e ju inte så svårt lr hur? Vad d gäller klagande o dissende om andra bmw bilar, så kan vi ju ta ett race nån dag. Lovar att du inte kan med o stiga ur din 750. 750 i all ära, men segare muskelpaket får man leta efter.. Tycker att man ska vara stolt över att man överhuvudtaget kan ha råd/köra en Bmw. Det är många som inte har råd med driftkostn. ägande osv. Var stolt över din Bmw säger jag, oavsett om d är en 316 eller en 850! Mvh 540 sc |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.