|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Juhani: Just nu så ser det ut som att det blir den 6/3. Jag har redan ordnat en kameraman.....=) Så du behöver inte vara orolig.. Drive hard or go home..! |
|
|
kom ihåg: vi behöver en reservplan i bakfickan utifall att banan skulle vara dålig (ojämn, dubbelisar osv..) "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
Jag har nu bokat videokameran från 4 till 7 mars... så kamera kommer vi att ha iaf.. om den nu inte skulle gå sönder eller försvinna innan dess :/ Har dock tillgång till en annan kamera också.. men den har bara 1,5 timmes batteritid (40 minuter i kyla) Bra att det finns en kameraman :) |
|
|
Juhani; det låter bra det...se bara till att den är hel. =) Men reservplanen då?, jag ska kolla upp isbanan i hörnefors ikväll och se om den är bra. annars får vi hitta på nåt drastiskt. Förslag någon? |
|
Blindhenke |
Banan på älven i vännfors/spöland? |
|
blindhenke: varför inte det? (det får bli vår plan i bakfickan kanske) "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
Tuvär ås ser det ut att bli dåligt väder framöver ( hoppas bara att banerna försviner ... ) . det värkar finnas banor lite här å där , finns /fanns 2 st i tväråbäcks trakten ( men en av dom är inte i bra skik ) mvh lasse |
|
|
Blindhenke: Hur ser banan ut då?? är den i bra skick?? Får man använda den??. Vill inte verka otrevlig men vi har ju lite användning av att veta att det finns en bana där om den är i dåligt skick. Jag vet av flera banor i dåligt skick....men dom finns ju. =) //Fredrik Drive hard or go home..! |
|
Blindhenke |
Vi får använda den med tanke på att jag var med att ploga den från början! En polare var där senast i söndags och då var den i fin fint skick.. men jag kan åka å kolla i helgen... |
|
Blindhenke: Det låter bra...=) Sounds like you are our man for the job.... |
|
|
Blindhenke: Hur ser isen ut där??? Hoppas bara det blir kallare i veckan.... Fina priser är fixade..=) Drive hard or go home..! |
|
Blindhenke |
Var å kollade isen idag... STENHÅRD |
|
Ok,det låter bra. Var ligger banan då? vägbeskrivning kanske?? Drive hard or go home..! |
|
|
Blindhenke??.. Give me some info...=) |
|
Blindhenke |
ja, du kör mot vännäs från umeå sett. just efter du har kört över vindelälven i vännäsby svänger du höger V. spöland. (du har statoil till vänster) =D kör i genom spöland och sen kommer du till gullbyn, du kör över gullbäcken osså sen blir det en lång raka åkrar på sidorna. vid rakans slut finns en bondgård på vänster sida , efter den svänger du ner till höger liten väg som leder ner på älven. det finns även en gård på vänster sida. Skogen börjar precis där man ska svänga ner..... jaja ni hittar säkert! =) |
Blindhenke |
Bondgården ligger på höger sida.!!! det ligger även en uppdragen flottte efter bondgården... |
|
hehe .. haj boys... en sak bara har ingen dator nu för tiden .. har jhu flyttat in till stor stan .. UME... & ja .. ingen dator men bilen har jag jhu kvar ..& ja om ni vill ha me den som .. som det finns dokumenterat till & me.. åker bredast när det gäller sladdning & sånt.... så ja ni vet vart jag finns.. hehe.. *.. rally kalle... Va för övrigt ute & kollade greppet nu på ny snön... kan säga en sak .. att här hemma i nordmaling.. nere vid ica finns det iaf 1 hårt snödriva ... det har jag kollat ikväll... jaja drive fast and safe... //StevÄ --_-Eat my dust-_-- |
|
|
Blindhenke: Faan..jag borde hitta dit,min moster hade stuga i Gullbyn förut...=) *suck*,minnet är bra men kort. Antar att du bor där nånstans?....mötas vid statoilmacken lördag vid 12-13 tiden??? StevÄ: Vilket grepp? he he he he. och att du är ute i snövallarna är ju inget ovanligt...=) /be carful out there...I might be there.=) Drive hard or go home..! |
|
|
Men...alla sladdande BMW-grabbar..... svalnade intresset för träffen??? Va lite aktiva nu... Drive hard or go home..! |
|
|
men men men, ditt valda datum krockar med månatliga fikaträffen, synd :( Länk "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.