|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Tjena.. Tänkte försöka dra ihop en drigtingträff nån kväll/helg framöver. Men vill gärna veta om intresset finns och förslag på lämpliga platser där detta kan utövas utan allt för stort intresse från farbror blås sida. Kommer att utfromas som en tävling,Konbana på tid. Avdrag om man gör något utöver det vanliga. Ska fixa koner,och kör man ner en kon blir det givetvis tillägg. Kommer även att ha en ren drifttävling dvs snyggast sladd vinner. Priser kommer att finnas. Meddela ert intresse i denna tråd tack. MVH// 318drifter Drive hard or go home..! | |
|
eller så kan vi drifta järnet på isbanan som finns i tavelsjö hehe, finns en utmärkt sväng på banan för det, samtidigt kan de andra tukta järnet runt den korta sträckningen på tid "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
Bra initiativ.... Tror vi kör på det.. Om man får vara där vill säga? Du kan ju kolla upp det... Drive hard or go home..! |
|
|
Jag kommer kanske förbi, beror på vilken tid det blir på. Dock kommer jag inte att komma i min kombi.... Den står still nu och väntar på en trågtransplantation!=( |
|
|
Men stensth: Om du inte ska vara med får du stå för priserna...=) Vet inte när det blir,jag kan inte helgen som kommer 21-22 men helgen efter 28-29 kan då jag. men vi måste ju få dit nå folk först. Drive hard or go home..! |
|
|
vem som helst får vara där ingen bryr sig, bara vi inte kör sönder för mkt av banan så är de lungt "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
Men ska vi boka 28/2 typ 12.00 ??? Eller har nån nåt annat förslag? Drive hard or go home..! |
|
|
Vem har sagt att jag inte ska vara med bara för att jag inte kommer att komma i en BMW? Däremot om jag inte kommer att köra så kan jag stå för fotograferingen... De två helgerna ovan kan inte jag. 21 fyller jag 25, helgen där efter åker jag hem! |
|
|
jag kanske kan komma då, men jag är rätt så osäker eftersom tjejen och jag firar 3 månader då! men men...får väl se va hon säger om det.... /// Tobias |
|
|
Tobias det blir ju bara ett roligt 3-månaders firande, hon får åka med då du driftar järnet å snurrar varje gång hehe "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
Instämmer med föregående talare...=) Men stensth..helgen efter då? den 5-6/3?? Och medans du fotograferar kan du få stå för protokollföringen.=) Ska fixa ett riktigt nice pris till vinnaren i drift tävlingen...(eftersom jag kommer att vinnna) hehehehe. Och Patrik...nu får du inte fara ner på sjön och tjuvträna..=) Ska höra runt lite om vilka som kommer..måste juh bli minst 5 för att det ska vara någorlunda kul..! Steve måste juh dit.. Ska återkomma med exakt datum senare under veckan. Drive hard or go home..! |
|
|
Hej grabbar !! 27-28/2 är det SM rally ...... ( ett tips bara ) . vart i tavelsjö är banan .... mvh lars |
|
|
400 nm: det är i yttre långviken på trehörningssjön vid bröderna wesbergs bil 318drifter: eftersom att de är så nära för mig är de ju självklart att jag far dit å tjuvtränar hehe vi kan lura dit juhani som fotograf, nordsektionen ville köra på isbana också, kanske tipsa dom? "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
NU ÄR DET BOKAT 5 eller 6/3 (beroende på vädret) Var ska vi träffas då tro? För jag hittar då inte till isbanan. Patrik får väl komma med en lämplig träffplats. fixa dit juhani så vi får schyssta bilder. |
|
|
var o kollade banan nu o den är helt bedrövlig, banans skick avrapporterar jag varje vecka i denna tråd, ev. måste vi ha en reservplan... "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
Jag kan höra med han som har hand om isbanan här i hörnefors om man kanske kan vara där om det krisar. Drive hard or go home..! |
|
|
Eller så får vi vara på en relativt stor parkering,eller köra slinga i skogen på tid..... Drive hard or go home..! |
|
| 6-7 passar mig bra... dock så jobbar jag på lördagen så söndag är bättre... fårse vad som spikas... har ju en bit att åka också förstås, men det är inga problem då jag har ca 100 mil enkel resa till jobbet! | |
|
100mil är väl inget....hihihihihi. Hoppas bara vi hittar nåt bra ställe att vara på. Om isbanan (orna) inte är dugliga så får vi ta till nån nödlösning. Men frågan är ju vad. Förslag någon?? Är det nån som har en digital videokamera så får ni gärna ta med den...=),Blir nog en grym film. Drive hard or go home..! |
|
|
Lura dit mig? hmm.. jaa... men mig behöver man inte lura dit... :) behöver bara se till att jag kommer dit på något sätt... dvs behöver skjuts... :) och jag kan nog ordna med digital videokamera om någon annan har möjlighet att filma (jag skulle väl fota stillbilder va?).. men det beror helt på vilken dag det blir och hur snabbt det bestäms vilken dag det blir tillslut för jag måste boka kameran i tid... |
|
| Det kan dock finnas en liiiten (väldigt liten) risk att jag kan råka ha fått ett jobb innan dess.. och då har jag inte möjlighet att komma... men det är som sagt en väldigt liten risk för att det skulle hända.. (jobblös sen maj 2002) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.