|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
nopp det var något med W-gaten. när jag tog bort slangen från "vakumet" så laddede den fint. fick upp den till 0,3 0,4 :) var riktigt kul. ja tog den slangen som satt på vevhusventilationen och sat på en coca cola burk:) sen tog jag en trädgårsslang (tager vad man haver) på andra sidan på spjälhuset och kroka igen med ett tändstift. det fuka fint nu :) låtter ju som ett flygplan för fan :) läcker nog litte här och var på trycksidan.. men fan va kul det är :) Problemet med problemet är inte problemet det är lösningen på problemet som är problemet hum? |
|
|
Kul att det gick bra.. Hoppas bara att du klarade all tätningar i motorn Glöm inte en dag på strippen den 29 maj i piteå... |
|
|
jo det hoppas jag med.. men när jag provade igen så verkade det som om inget hadde hänt så. någon som vet om det bara är att sätta ditt 535 lmm på min 325? eller måste man bytta något chipp i lmmen? Problemet med problemet är inte problemet det är lösningen på problemet som är problemet hum? |
|
|
Axel, Du lär byta chippet i 535LMM mot det som sitter i din LMM från 325:an.. Men du lär byta spridare samtidigt annars kommer den gå snålt. |
|
| Att ha täta tryckrör är väl kanske bra, även om man bygger snik... | |
|
///misano: klart det är bra att ha tät på trycksidan. har inte hafft tid att ficksa det. men ska göra det nästa helg. japp spridarna ska byttas. ska bara ta å hitta några lämpliga först.. ingen som har/vet någgon som har spridare och lmm?? Problemet med problemet är inte problemet det är lösningen på problemet som är problemet hum? |
|
|
Axel, Gå in på TPC.. Finns 380cc spridare där för ca 200:-/st. |
|
|
link til TPC |
|
|
Länk |
|
|
Skapligt den där funkade då. Den här funkar: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.