|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Är det nån som har vart o kikat på den bilen jag pratar om den 3,0an som de har Sterling grå är färgen `? Åsikter isåfall eller om ni vet nåt om denna bil . | |
| Maxad:Ska till Solna i morgon för att inhandla lite till skönheten:))ser ut och rätt utrustning men ska den inte ha M-chasist oxså? | |
| starre , har den inte det ? det hade jag får mig iallafall , du kan jo kolla vad du tycker om den :) men den va väldigt låg om den nu ínte har M-chassit | |
| läste utrustningen nu ,vad menas med Sportfjädring , är det inte M-chassit ? elle är det bara sänkta fjädrar | |
|
Maxad: Sportfjädring är M-chassiet, min kollega som skriver annonserna har slarvat lite ;) Jag finns på plats där imorgon och på söndag, hjälper dig gärna (så gott jag kan iaf). ///Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
ThaMaztr , trevligt :)) känner du till denna bil ? är det nåt som jag borde veta eller nåt , du kan gärna mila mig om du vill . |
|
|
ThaMaztr: Då kanske vi syns:)) Maxad: Ska du till Solna i morgon i så fall vilken tid? |
|
| starre , hade tänkt det skulle egentligen jobba men ska kolla om jag kan fixa det på nåt sätt , när kommer du att vara där ? | |
|
Maxad. Varför ska du bytas ut 55an, gillar du inte den? |
|
|
Maxad: Typ 11.30?eller vad hade du tänkt dig? Måste ta en löprunda innan...... |
|
|
Maxad: Du har mail! starre: Det gör vi nog, kom ner i beg-hallen och säg hej vet ja :) ///Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
| starre: om du ändå är i Solna vid 11 i morgon så strunta i löprundan. Kom upp till mitt mixpass: 45min Spinning och 45 kondition/styrka. Börjar 11.00 , 300 m från BMW Solna, Medley i Vasalundshallen. Jag lovar att löprundan kommer kännas som uppvärmning i jämförselse :-) | |
|
ThaMaztr: kan du skicka mig samma mejl Tack |
|
|
Black Z3: Är du gymledare eller nåt sånt? (yeehaa, så här offtopic har vi aldrig varit :) starre: Mailat! ///Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
Player , det är en underbar bil men jag fick den för ett bra pris o nu fick jag ett bra bud på den o som man brukar säga allting är till salu för rätt pris :) starre , du har mail . |
|
| Starre: svar ja | |
|
blacka Z3: ??? Jag ställde ingen fråga till dig?eller har jag missat något? |
|
|
starre: Jag tror det var min fråga Black Z3 svarade på. ///Masten Z3: Länk 520iT: Länk |
|
| ojdå. stämmer, det var frågan från ThaMaztr. det blev visst lite rörigt | |
|
Maxad: Nu har jag varit och tittat på bilen vill du ha det på din privat mejl? ThaMaztr: Lycka till |
|
| starre , gärna :)) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.