|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk visst är den snygg? :) haha... | |
| spyr.. =) | |
| Det finns en gräns........ | |
|
Whiiiiiihaaaa!!! Passar verkligen in i e30'ns linjer :) Tufft att den verkligen sitter mitt på bakluckan! både på längden och på bredden. /Wille |
|
| Haha, det var fan det värsta jag sett! Hur fan kan man tycka att det är snyggt, usch! | |
| verklligen vidrig vinge....har aldrig sett nåt liknande, o ja hoppas ja slipper i fortsättningen, snygg ungdomsbil me den vingen,eeeh skulle inte tro det........ | |
| killen måste ju vara mobbad... om inte annat borde han vara d! vikket skämt! slå honom någon | |
|
Även att det är en kvinna som kör den, hehe.. snyggt var det iaf inte!! //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Det var nog de vidrigaste jag sen någonsin. Min bil: Länk |
|
| ... jag har aldrig sett en BMW med fem hjul och handtag, men nu har jag även ett kryss i den rutan ... | |
|
Såg annonsen tidigare idag i skolan.. vi satt o asgarva i 10min.. Men jag förstår inte va ni sitter o gaggar om.. han har ju den bästa o "modernaste" navigeringssystemet på marknaden... DET KAN JU INTE BLI BÄTTRE ÄN ATT HA EN EGEN "BÄRBAR" SATTELIT.. PÅ BAKAGELUCKAN SITTER DEN SOM EN SMÄCK ;) |
|
| Verkligen skitfult! Hm, är det ingen som tänkt på att bilen har de gamla stötfångarna och kjolarna -83-87, men de nya bakljusen?? Hur går det ihop? De ljusen passar inte på en -83-87 års modell... | |
| det är nog en 88:a som dom monterat gamla stötfångarna på, helgerån, får bilen att se mycket äldre ut. | |
| asså...hjälp... | |
|
Åååhh fy fläsk!! fyy fan för aluvingar!! ska d va nån vinge så ska d va m3 evo , m-technic2 BmwBasti |
|
|
hoho.. verkar som om alla reagerade lika som jag när jag först såg den där skapelsen. |
|
|
Undrar om baklukan går att öppna? För övrigt är det tur att smaken är som baken, delad. Skulle inte ens kunna ha mardrömmar om att ha en sådan vinge på bilen! Mvh Abbe Länk |
|
|
Läste hela annonsen nu: "Sportkjol, lampor i kjolpaketet + vinge" (Värde ca 10.000kr) Ja, tjena! Lampor i kjolpaketet! Blir bara bättre och bättre! Mvh Abbe Länk |
|
|
nä det var verkligen INTE snyggt! ser ett par miljoner gånger snyggare ut utan vinge... MVH Johan K |
|
|
ett perfekt bidrag till "varför måste dom?" det värsta jag sett på länge!! |
|
|
Raceigt med bromsljus i racevingen.. hum :) Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.