|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Ny bil - nya erfarenheter eller kanske nya knappar :-% Ser väl ut att vara en 3-serie så han/hon kan ju inte ha suttit och fipplat med I-drive.. Synd om både ägare och bil! | |
|
surt sa grisen.. Hoppas ingen kom till skada... --- Min E30: Länk |
|
|
:) Tråkigt men man måste få garva åt elände ibland... "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
| ouch va surt.... | |
|
aochi det måste ha vart jäkligt surt, surt sa räven djwasp: grymt sa grisen, surt sa räven ;) "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
Livet är hårt, sa bonden. Grymt sa grisen och bet honom i benet ;-) |
|
|
Shit happens, som folk säger Murphy's law... *Best Man Wins* Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
| Jag han köra 5 mil med min nyinköpta BMW innan en sten spräckte vindrutan. Glasmästaren garvade rått när han såg mätarställningen. 000050 km... | |
| Min kompis hämtade sin 320 00 i GB. Körde sedan hem på sommar däck i snöstorm, hela vägen till Sthlm för sladda in i en refug i sista korsningen innan garaget........ | |
|
Trist! Bara att hoppas att bilens skador blev stora att de löser in den. Då får han ju en splitter ny bil på försäkringen! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Hur fasen får man sladd med DSC aktiverat? Jag har verkligen provat o de går bara inte. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
Frågan är hur han lyckades få sladd? Man borde väl inte pressa på alltför hårt när man precis hämtat bilen. Dels ska man ju lära känna bilen och sen så ska den ju köras in ordentligt också. Det måste ha varit ordentligt halt! //Thorssa |
|
|
De är de som e hela grejen. de var inte halt i denna regionen igår. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
Pfffttttt... Höh. Ojvoj... Gammal gubbe med keps klart. Två bilar är fler än en.. |
|
| Tror mer på att det var en ung kille med tung fot och nada rutin.. | |
|
Den här hade inte heller gått långt.. Vad knäckt man skulle vara !!! Länk |
|
|
Finns lite fler bilder här. Syns en "civil" kille på bilderna - ägaren? Länk |
|
|
wendtan; DSC blev väl inte standard förrän på -01:orna? (Det här var -00) __ BMW CS #5221 |
|
|
Sani: Vilken bil var en -00? Bilen detta handlar om är en -03 (ev. -04).. Jemej: Man började ju nästan gråta när man såg framskärmen :-( |
|
|
Sani: ok det var -00:an i M5 nickes post - lite full hårdisk idag.. |
|
|
Ok att han smäller bilen efter 10km, det måste ju vara väldigt surt, menvarför sälja den bara för det? Försäkrginan ska ju täcka det och självrisken kan ju inte bli mer än 3000 max. För han kan väl inte varit så dum att han tagit ut en ny 645 på vägarna utan försäkring? Elelr har de annat system vad gäller olyckor i tyskland? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.