AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
2.654

någon som kollat på denna 328i-96,an

Sida 2 av 2
nicke72
Ok!

ska ringa och höra om skicket lite noggrannare.

Mvh

nicke72
ska kolla på den, hör av mig med besked sen.

Mvh

Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Gör så!
Väntar nyfiket på rapport om skicket.
nicke72
Hej! nu är den köpt den är i hyffsat skick går utmärkt i motorn+lådan även i bromsar m,m ja fick den för ett bra pris så jag kunde inte tacka nej någon som är intresserad att byta tills sig den gärna mot en 5-el,7serien?

LM
848
LME
E38 3.5
M5-99
Köper du bilen för att sälja den vidare har du nog gjort en dålig affär. Dom la ut den till ett relativt lågt pris, kan tänka sig att pruta. sen hade dom rätt svårt at få den sålt ändå.
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Man får gratulera!
Anledningen till det låga priset är nog mestadels att dessa månader är riktigt dåliga att sälja bilar i.
Otroligt att jag fick ut 75 för min 325:a i höstas? Det var dessutom en bilförmedlare som köpte den, så hon måste haft en annan köpare klar redan till ett högre pris, den hämtades dessutom från stockholm till Värmland med biltransport och det är nog inte gratis....
Får man fråga vad slutpriset blev?
nicke72
Hej! jag hade inte tänkt att köpa den gillar 5-7serien mer men när priset va rätt så slog jag till. hade ett byte med en annan bil som jag väderade till runt 25tusen sen fick jag ge en mellanskilnad på 20 så då va de bara att slå till tycker jag dom var i behov av pengar så de var säkert därför jag fick den så pass billigt, men som sagt va jag är mer intresserad av en 5-7serien någon som är intresserad av 328,an?

Mvh

Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Gratulerar till ett kap!
Otroligt bra pris.
nicke72
Hej! ja de va ett bra pris bilen jag hade hade ja gett 20för så i slutändan blev ju priset 40 tusen sammanlagt för bilen rätt ok tycker ja.

Mvh

nicke72
blev såld omgående.

Mvh

nicke72
blev såld omgående.

Mvh

LM
848
LME
E38 3.5
M5-99
Vad fick du för den?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.