|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
nicke72 |
Hej! tycker de verkar vara ett mkt bra pris på denna bmw någon som kollat på denna bil eller vet nått om den? jag är intresserad att köpa den men man blir lite tveksam när den ligger i den prisklassen men man vet aldrig kan ju vara en toppen bil. Mvh länk Länk |
| verkar inte som någon varit och tittat på den heller... | |
nicke72 |
Nä de verkar inte så, men va tycker ni om priset då? |
735 |
OK pris för en 328 som saknar AC och schinnet. Kan kanske bli lite svårsåld i andra hand, men man får väl sätta ett pris därefter. Kolla så att den obligatoriska dokumentationen finns. OM den ej hamnar priset på en annan skala...... |
nicke72 |
hej! jag tycker också priset är ok, men märkligt att ingen slått till å köpt den eller? ingen som vet nått om den? tacksam för svar. Mvh |
| nej, ingen vet nåt om den. | |
nicke72 |
ok, bilen finns fortfarande kvar till försäljning är inte de lite märkligt med tanke på priset? Mvh |
Scheckheft |
Nja, januari, februari är inte direkt de bästa månaderna att sälja bilar. Ring och hör lite mer om bilen. Saknas AC/skinn eller har säljaren glömt att räkna upp dessa detaljer? Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Eftersom AC o skinn inte finns drar det ner priset rejält. Tycker priset är bra men inte så man höjer på ögonbrynen... |
|
nicke72 |
Hej! tack för svaren, den saknar ac+skinnet även glaset till färddatan är sönder. tror han släpper den för 55000 är de ok? Mvh |
| Inga vinterdäck ingår heller verkar det som... | |
nicke72 |
inga v-däck de stämmer bara sommar sulor. Mvh |
|
Man får vad man betalar för finns det ju ett uttryck som skulle kunna stämma även här men nu säger jag itne att det är så. Kolla begagnatguiden till vänster i menyn och ring sen säljaren med dom frågorna som grund. Kan han itne svara korrekt då kan du ju fundera lite till. Asken |
|
nicke72 |
verkar som han släpper den för 50-55kr de borde väll vara ett ok pris för den? om den nu är fin och vällfungerande. Mvh |
nicke72 |
Hej hej! ska åka och kolla på den ev,i morgon. Är det ingen här på forumet som vet nått om bilen ??? Mvh |
| Nej, ingen vet något om bilen!!!! | |
nicke72 |
Är du helt säker på de pistolas? |
|
hehe, jag tror det! :-) mvh |
|
|
50-55 torde vara ett kanonpris för en 328:a Visst de är kanske inte helt lättsålda så här års och utan AC-skinn men ändå? Jag fick ju ut 75 för min 325:a -95 i höstas visserligen med AC och skinn, men i behov av omlack hela bakpartiet. |
|
nicke72 |
OK då är väll priset rätt så ok då? men skulle vara bra om någon kollat på den så man inter åker i onödan. Mvh |
|
Har du ringt säljaren? Jag brukar alltid ringa och snacka en stund med dem och göra det klart för dem att jag kommer syna biln noga och om det är några oegentligheter så vänder jag direkt och då har vi båda slösat vår tid, så om det är något så ber jag dem berätta om det innan. Säljaren har ju ingen vinst i att många kommer och tittar för att sedan vända när skicket inte var vad man trodde. I de flesta fall så kryper det fram om repor eller rost eller vad det nu kan vara, och då kan man ta ställning till om man vill titta på den eller inte. I det här fallet så står det ju "jättefin" vilket borde borga för att det inte är ett vrak. Ring och snacka lite, det är nog det bästa tips du kan få. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.