|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Phiber: Jaså...okej, låter bra..ne jag har faktiskt aldrig bytt stötdämpare alls..får la se hur de går..ska byta fjäderbenslager runt om med så de blir jätte kul:) Föresten, va de svårare på vänster sidan eller?:====)) ///M3 |
|
|
he he jo vänstern ska du passa dig för , om möjligt hoppa över och byt på den sidan :-) ///MVH TONY |
|
|
Hahaha..precis..jag har tänkt att byta i bak själv då de tydligen ska vara riktigt lätt....så ja sparar lite tid och pengar. Fäderbenslagringarna i bak, är dom svåra att byta eller?? samt dämparna och fjädrarna?? ///M3 |
|
|
lagringarna bak vet jag inte då mina var bra , men att byta dämpare ocf fjädrar var en barnlek . Fram så är det lätt byte av fjäderlagringarna , fjäder/dämpare fram är heller inga problem . Se mekartips ! ///MVH TONY |
|
|
ok...ja..jag får väl ta lite hjälp av grannen annars:) Ja, jag läste lite på det igår.... Ahh..de löser sig...de svåra blir nog fjädrarna då ja inte har nån sån fjäderspännare...men jag får la fixa de.. ///M3 |
|
|
slarvva inte med fjäderspännarna , LIVSFARLIGT om den skjuts iväg . Köp inga billiga på typ Biltema , utan rejäla !! ///MVH TONY |
|
|
nee..jag lånar en god väns fjäderspännare..eller så får han fixa de....ska bli kul detta..va ju en jävla massa brickor o annan skit med koni dämparna...men man får väl tänka lite...:) ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.