|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ett sent inlägg... Slutsats: Så att lägga t.ex. en ESS-kompressor i en 328 från -99 är uteslutet om man inte har en besiktningsmotor... Trist :-( Varför springa runt och jollra när man kan sitta i ett hörn och tjura? |
|
| nu har jag suttit och läst ett tag här, tänker slänga på nån stressfläkt på min 535 rova och jag lovar farbrorblå lär inte bli ett större problem, för vad ska dom ta mig med???!!! volvo v70 t5 LOL | |
|
man kanske skulle köpa sig en till billig svart e36 och ha som vinterbil.. sen kan juh mina skyltar på den vara trasiga och jag måååååste beställa 2 st nya som kanske jag blandar ihop med dom till turbon :) HM HM HM ;) *fundera* .. hur ofta kollar snuten chassinr.. nä juuuste |
|
|
Germansteel: Jo, det låter nog bra... Det svåra kan ju va att dra ifrån dem i stan utan att de hinner anteckna nummerplåten (utan plåt drar man ju bara mer uppmärksamhet till sig) och utan att ha ihjäl nån. Tror inte att det håller i längden, tyvär. Varför springa runt och jollra när man kan sitta i ett hörn och tjura? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.