AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
2.118

Söker sida med Lindkvist racing

Sida 1 av 2
el
306
elpe300
318i -87
325i -90
530iA -04
Hallå!

Hittade för ett tag sedan en sida som hette något i stil med "Lindkvist racing". Herr Lindkvist tillverkar och säljer e30-prylar. Bl.a camberplattor, Brembo-satser och bussningar.
Nu har jag "supit" bort adressen....

Finns det någon där ute med denna länk?
Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Här är länken Länk
Lotus Samuel
Det där är ju min sida =)
el
306
elpe300
318i -87
325i -90
530iA -04
Ja, det blir nog att man handlar lite prylar hos dig...
Kontaktar dig när det är dags.
Otroligt seg sida att leda ner från iaf :/ snygg annars!
ladda ner skulle det vara
Såg ut som en exakt kopia av SBR:s grenrör fö Mitsuaggregat, och det är väl exakt vad det är kanske....?
Lotus Samuel
Kopia? Nädu. Det grenröret har jag byggt efter efter huvud för 4 år sedan. Så vems originalet är kan man ju isåfall undra!!!
Visa användare
758
bilfreak
Z3 Coupé
Måste bara fråga : Lotus samuel

Visst är det du som kör den lila porsche Gt3:an i Umeå`?
Och du ställde väl ut den på Nolia i sommras?

Iaf Mycket fin bil!

mvh

Länk
Rotti
Det där grenröret ser ju för j***** ut ..Mig svetsad kolektor...uhh
Lotus Samuel
bilfreak: Nä jag har en svart och bor 100 mil från umeå.

Rotti: Tack för komplimangen! ;-)
Rotti
jaa,, meningen med rostfrittgrenrör är vell att det ska se snyggt ut ?? anser jag i alle fall , annars ser jag ingen menig med att ha det i rostfritt...mvh Henrik
Visa användare
1.114
Bonje
M3 E30 Turbo 473Hk/587Nm @1,5 Bar
318Is Turbo 615Hk/662Nm @1,6 bar
>Rotti......

Ehhhh...... Har jag missat något eller?
Tycker du att "Lindkvist motorsport" grenröret ser för jävligt ut?!

Jah... Det tycker inte jag i iaf. ser kalasfint ut tycker jag. Om man vill så är det bara att glasblästra det så får man bort alla missfärgningar som blir efter svetsningen.

Hur ser ditt grenrör ut då?! Om det där ser ut som "skit" då måste ju ditt vara fan så snyggt...... Kan du inte lägga upp en bild så vi får se hur det ska se ut?

Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30
Lotus Samuel
Rostfritt kan man bygga i och polera som den dåre på om man ska styla bilen och va häftigast vid korvkiosken. Jag bygger/byggde i rosfritt därför att det tål värme bra sen om det inte är snyggast i allas ögon skiter jag fullständigt i. Det vore interssant att se ditt grenrör rottis.

Mvh
Rotti
jaa mitt grenrör är i svart stål ... jag sitter å tittar på ett grenrör till en Lancia som ärtan har byggt i rostfritt,, å finishen på ärtans å det här är som natt å dag...
Rotti
Bonje:: Bilder på min bil ska du få see när den är klar (om den blir klar) mvh Henrik

(jag tycker bara det har blivit lite många som säljer grenrör )
Lotus Samuel
Jag tävlar hellre på bana än om vem som bygger snyggast grenrör. Jag kan hålla med om att Andreas grenrör är snyggare och att han är bättre på att svetsa än mig. Men hur mycket tror du det spelar nån roll egentligen? Har man tid kan man säkert få till det snyggare. Detta grenröret tog två korta kvällar att göra och mer tid än så har inte jag iallafall. Men det är ju kul att du har tid att bry dig om sånna är petitesser. ;-)

mvh
Lotus Samuel
Rotti. Jag säljer inte grenrör. Jag kan hjälpa till att tillverka om nån behöver hjälp med det. Inget jag skulle vilja livnära mig på. Jag tvingar knappast nån att köpa heller. Några som undrat har jag faktiskt bett kolla med BMW-Andreas först då han kan det bättre och jag har dåligt med tid. Så tro inte att jag försöker konkurerra.
Det jag sysslar med mest är väghållning. Vill man ha hjälp med det så kan man kontakta mig.

Tycker det är rätt tråkigt att man ska bli anklagad för att kopiera bara för att man tillverkat nåt till M20. Att påstå det utan att veta vad man snackar om tycker jag är dålig stil.
Jag skrev det inte i någon direkt aggresiv ton(hoppas jag?) :-) Tyckte bara att det påminde "lite" om vårat rör för Mitsu. No offence.
Såg att du hade ett trevligt kit för bromsar till E30, det finns möjligen inte ett till E21? Min nya gatbil kommer bli lite för stark för sina orginal hejdare och jag söker med ljus och lykta efter nåt som är bolt on på E21. Behöver inte vara monster, men ett par storlekar större än orginal skulle smaka fågel.
Rotti
Lotus s..ok köra bil är du säkert bra på som du skriver...jag har alldrig kört på bana men ska vell prova det i sommar om jag blir klar..du skulle fixa Broms kit till 02 det är vell rätt många som åker bana med 02or...eller? mvh Henrik
bm
2.125
bmw-andreas
M3E30 963hk@950nm
Här kan ni se vad jag byggt ihelgen!

Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.