|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
|
Majoriteten av svenskarna tittar först på prislappen, sen på skick & historia. Jag vet detta av erfarenhet. |
|
|
Det är möjligt,men det är alltid lättare at sälja en lite finare bil lite dyrare,än en billig och i lite sämre skick(mindre utr.).Är nu inne på min nionde E46:a(7 st. 328,1 st.320 och en 323ci),och priserna har oftast legat en bra bit högre än värderingarna här... Tycker Ander S. citat är bra: "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Drar mig härmad ur den här diskusionen då den inte verkar leda längre.Jag meddelar vad jag fick för bilen när jag sålt den. Länk: Länk Tidigare:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00,328 Ci-99,328i-98,328iM-99, |
|
|
Fredrik Wennerholm Hej hur går det, har du sålt bilen? vad blev slutpriset? //nyfiken |
|
Fredrik Wennerholm |
Hej! Har inte haft tid att lägga ut annons än. Blir tvätt ikväll och kort imorgon och senare under morgondagen annons. Bytade 4x vita blinkers BMW-original igår, blev väldigt fint. Var i Tyskland Söndag-Tisdag och hjälpte pappa att köpa en Mercedes E320 därav har jag inte haft tid. Pappa är glad som ett litet barn, även om han inte kör en riktig BMW:-) Återkommer när bilen är såld! Min kontakt på BMW som hjälpte mig att fixa blinkerserna ansåg att bilen var mkt fin, går perfekt! Ha det så länge! Mvh Totti |
|
Jag har sålt min nu iallafall och jag värderade ganska rätt :-) Fredrik: Hur går det? Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Erito, Sålde du privat eller var det inbyte? Till Norrlänning eller Stockhoolmare? Över eller under 180´ för den ? :) |
|
|
privat, södra sverige ( hämtades här i Sundsvall ). väldigt väldigt nära 180' :-) |
|
|
:) Var så nyfiken så jag var tvungen att fråga. |
|
|
Förstår det :-) Jag tycker det var ett okay pris åt bägge håll. Nu återstår att köpa någonting billigare... har ju kommit på att det inte går att vara helt bil-lös :-) |
|
Fredrik Wennerholm |
Hej! Bilen är ute på annons, har haft ngn spekulant som kollat och de ansåg att bilen var mkt fin. Har inte hört ngt mer. Fast kanske lite svårt att sälja med bil när det är snö ute??? Har inte direkt brottom, den är ju kul att köra runt med under tiden:-) Eriot: Vad hade du för en bil? Ha det Mvh Totti |
|
Fredrik: Länk klicka på BMW 328i e46 i menyn. |
|
| Grattis Erito, bilen såg väldigt fin ut. | |
Johan_1024 |
Hej! Nu är bilen såld! Fick 170´, med dåliga däck och tre kantstötta fälgar. Får se vad nästa objekt kan bli! C70?! MVH |
|
Nu får du väl ta och ge dig!! VOLVO??? ;-) Hoppas du var lite på örat när du skrev detta... Tidigare:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00,328 Ci-99,328i-98,328iM-99, |
|
Johan_1024 |
Hej! Kommer att köpa en Volvo för att kunna sälja fort! Blir M3 coupé till sommaren! Förstår vad du menar, dock bra marginal på T5:orna i Tyskland! Ha det Mvh |
|
Tycker det verkar som c 70 är trög i Sverige.Min kompis har en firma,och han hade en saffransgul t5 som han fick gå ner bra mycket i pris för att få sålt..men det kan väl ha ändrat sig.. Blir det en m3 e46?? Då blir jag avundsjuk!!!! Siktar själv på en 330 nästa gång...sedan,coupe eller kombi är inte så noga.... Tidigare:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00,328 Ci-99,328i-98,328iM-99, |
|
Johan_1024 |
Hej! Kommer inte att köpa en gul bil! Troligtvis svart eller blå, kan sälja den billigt kanske runt 160´ då borde det vara lungt att få sålt. Som student har jag tyvärr inte råd att köpa en E46 men en E36 98 är tanken. Vill ha 18" och bra ljud också! Vi får se, de växer ju inte direkt på träd, inte ens i Tyskland. Ha det mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.