|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det är kanske bäst att låta det vara en dröm och slippa bli besviken då :) En Lotus är väl inte helt fel det heller! Men BMW är bäst ;) |
|
|
Bygg a-traktorer....går att käna mycket pengar på dom... Jag har byggt mig en av en Volvo 244...efter at tden är klar, ny lackad å allt...så har jag lagt ner ca 5000:- på den, inkl reggavgift på ca 1300:-...Räknar med att få den såld för runt 25000:---då har jag tjänat 20000.... Jag går själv bara i skolan än...så nån annan riktig inkomstkälla har jag inte...950:-/mån i studiebidrag bara... ///Jimmy "Kjelle" Larsson PM Racing |
|
|
råd att trimma o styla?? ja man får ju ta bort olika saker man är van vid..som att äta varje dag...bara skämtar det är bara jobba o spara min vän... BMW=pussy magnet... |
|
320-325 |
tjejen gjorde slut o krossa mitt hjärta *sakna* men ....skam den som ger sej ... jag ska nu satsa järnet på BMW n´´ =TIC samt min nya inköp ...=TOYOTA CELICA gti.... hehe och så är nu är camryn såld ..*sakna * japnen får äta vägsalt o BMW får njuta i sommar värmen ....iför sej så är celican rå sänkt så den passar ej så bra till vinter körning ..men skit samma. bägge ska rost lagas iallfall.. är det nån som vet nåt forum för Toyota celica ägare .. eller är det nån som vet nåt om dessa bilar ...kontakta gärna mej.. har ett konstigt ...skrik från motorn när man belastar den men inte annars ... och det följer motor varvet ..låter precis som om fläkt remmen slira ... men det är det inte .. mvh 320-325 |
320-325 |
bmw325rules@hotmail.com |
Jessie |
Jag och Sundh har ett X antal E30 bilar vi köper billigt sedan säljer vi bilarna och delar m.m. Blir ju lite extra pengar då. mvh |
|
Jobba över så mycket det går + göra sånahär jobb som man inte får göra för skattemyndigheten på helgerna..=) Glöm inte en dag på strippen den 29 maj i piteå... |
|
|
X-trajobbar så mycket ja kan å orkar plus går skola gör mycket själv å har kompisar som kam mycket å har olika maskiner Mvh Niclas BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
|
Vitt pulver brukar löna sig rätt bra.... =) Bara skojja, Men kontakter är A och O. utan dom kan man lika gärna lägga ner allt... |
|
|
Länk //Ticco www.ticco.com |
|
|
Kontakter o maffiaverksamhet.. BMW 325 Turbo.... WWW.REPTIL.NU www.supramannen-racing.com |
|
sise |
student på gymasiset ,, ska börja bygga på min 318is turbo ,, pappa betalar lite o jag jobbar så ofta de bara går , :D |
|
själv jobbar man i Norge som kyckling-slaktare, 17k ut i månaden...bara 22% skatt MUMS. Men jobbet suger juh.... Sen så bygger jag min bil ihop med min bror så det blir delade kostnader!! |
|
|
Haha, Vikken tråd! Gott skratt har man iallafall fått sig! Själv är jag låg avlönad... Dock lever jag på bröd o vatten och än så länge 95oktan! Som sagt... prioriterings sak! Själv har jag laggt ut ca 45-50tusen på min bil det här året & mer ska de bli! Räkna själv om man tjänar 200k före skatt! Blir inte många kulor över / månad! Shake That Ass |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.