AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
5.346

Hur har ni råd o trimma bilar?

Sida 1 av 2
Vi
49
Vicodine
535iA-91
Jag jobbar som lackerare nu o tjänar hyfsat! Fattar inte hur man har råd o trimma bilen svindyrt ju! Måste ha mycket kontakter eller extraknäcka som bankrånare:)
Visa användare
662
Nisse Järnet
E30 M50 turbo 764whp
E30ix M50 turbo 4wd 800hk
Kontakter är ju otroligt bra! Går ganska mycket lättare då =)

---
Kör också båge! www.sporthoj.com
Je
722
Jesper_w
BMW 3,0CS -73 Blivande "sportvagn"
Hmm, råd eller ej............. Det har väl med intresse att göra......

Självklart underlättar det med extrainkomster.....

Personlig behöver jag inte handla kläder för speciellt många kronor per år, jag behöver inte bränna massa pengar på krogen, jag har ingen drift att spela bort mina pengar, jag behöver inte ha den värsta heminredningen stereo, hembio, soffor osv, jag accepterar att åka i en gammal billig bil som inte är speciellt frän, utlandsemestrarna är inte många osv............

Sedan är väl huvudsaken att man trivs själv...... Man måste ju inte leva efter allmänhetens förutfattade meningar och fördommar.

Jag tycker inte att jag personligen förskar så mycket, däremot ger ju bilhobbyn en hel del.

Och så är det ju bra att vara ekonomisk och "om sig och kring sig"

//Jesper
SI
267
SIkko
X3 325 cab turbo 450hk
Du borde ju inte ha problem att fixa extra knäck som lakerare. Dom flesta som jag känner som pysslar med bilar har nåt extra. Det gäller att prioritera. Det jag har lagt ner på min bil kommer inte från löningen iaf.
BD
137
BDH
2002tic -75
12,66 @185 60 ft 2,12
Jag tror nog att ganska många på detta forum tar lån för att göra sina byggen.

Pe
269
Petri.
535-88 TA51,710hk 904nm
Alpina B10 BI-Turbo -91
540IA Touring -94
325 cab -87