|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tja! Jag har hittat en Ljusblå BMW cab (serien) som verkar stulen som står på vår parkering... Den är märkt med "N", så jag antar att den kommer från Norge. Den har stått på parkeringen orörd sedan 15/8 -03 Inga registeringsskyltar... Är det någon som vet någon som saknar en sådan bil? MAILA! emil_birgersson@hotmail.com E30 - när du älskar att köra! | |
|
e30 e36 e46 z3.... ??? --- Min E30: Länk |
|
|
Emil: Ring till polisen. deejaywasp: Känner du norrmän som blivit av en av varje modellkod eller? ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
E36 Jag ska undersöka den mer, men det ser ut som där är skärt två hål i sufletten.. och den ser ut att vara olåst.. Snackat med fastighets bolaget och de bryr sig inte.. Men de säger att den borde varit bortfraktad för länge sedan.. Har skrivit ett inlägg på www.bmwguiden.no så får jag se om någon känner av den.. E30 - när du älskar att köra! |
|
|
Har även snackat med polisen och de får inte röra den om den inte ser uppenbart stulen ut, eftersom där är inga registreringsskyltar på den.. Men jag ska fotta hålen i sufletten så ska jag försöka övertala dem. E30 - när du älskar att köra! |
|
|
J.Dredd: ha ha...... inte riktigt så jag menade :) --- Min E30: Länk |
|
Aldric |
Allt som upphittas på allmän plats tillfaller upphittaren ... ;) "Det finns inget dåligt väglag, bara dåliga bilar" |
|
deejay: Förstog det, men jag kunde inte låta bli :) ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Aldric: tänkte på det oxå.. nere och tittade på den.. hittat ett chassinummer och e-mail till säljstället.. jakten fortsätter. jag skriver inte nummerna här för att hålla lite sekretess.. to be contined.. E30 - när du älskar att köra! |
|
|
Emil-gubben värsta detektivjobbet =). hoppas ingen saknar den då kanske du få r den hehe /Steffee |
|
mafia_shq |
haha get a life man emil :) |
|
Det är väl utmärkt att någon engagerar sig lite. Klart mycket bättre än att sitta hemma och slå ner folks tankar på ett forum... Emil: Keep up the good work! |
|
| Haglund: Var du med SEAT-klubben i senaste Bilsport Superstage eller var det bara en namne från Borås? | |
|
MetallicaMats: Jo, det var jag det. De censurerade mitt uttalande om Leonens karaktär en aning. ;) |
|
D-diddy |
jag mailade till norska polisen och gav dom din mailadress emil. är dom intresserade så hör dom säkert av sig till dig. annars så får du bära ner den till svenska polisen och säga att du hittade den. 3månader sen är den väll din??? ;) David |
|
Jag skrev fel det var en E46, och när jag kollade upp den så stod det kaross "saloon"??? vad menas med det? saloon = cab??? bilen är en 98 323i to be continued.. E30 - när du älskar att köra! |
|
| Saloon = sedan | |
|
hmm.. skumt.... Saloon... du är säker på att det är en cab :) --- Min E30: Länk |
|
|
-98 tillverkades väl inte några E46-cabbar? Det brukar ju ta ca 1 år efter att modellen lanseras, tills cab-versionen kommer. Brukar vara samma sak med touring. /// Bavarian Motor Works \\\ |
|
|
deejaywasp: Jag e ganska säker på att det är en cab! =P jo det verkar lite skumt att det står saloon, och detta enligt chassienumret.. vi får se vad som händer på måndag, då ska jag få några svar via e-mail.. hehe. undra vad man kan hitta om man öppnar den.. =) E30 - när du älskar att köra! |
|
|
deejaywasp: Jag e ganska säker på att det är en cab! =P jo det verkar lite skumt att det står saloon, och detta enligt chassienumret.. vi får se vad som händer på måndag, då ska jag få några svar via e-mail.. hehe. undra vad man kan hitta om man öppnar den.. =) E30 - när du älskar att köra! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.