|
Sida 8 av 8
|
|
|---|---|
|
Vår motorman har brutal portat en 323 topp åt en kompis samt satt i 325 ventiler... allt jobb för 4500:- Billigt? |
|
|
ck3: tjenare grabben, tappat ditt nr sa messa det till mig!!tankte bara tillagga att har i australien ar det bara fint och varmt, samma som i hamnen hemma da va??=) hehe Har finns det en och annan fet bil ma jag saga, kryllar av skylines och supror och feta bumsar oxa, och dessutom aker dem nu 8:or med subaru combi!!! orginaldrivlina dessutom, respekt!! men du borde ge dem en kurs i dacksvarvning, inte sett en enda BSAB ring pa gatorna har=( ha det |
|
| köp hem ett autronic till mig då =) | |
| bäckis å bmw andreas.. blir det att komma till pite den 29e maj på strippen.? vore roligt att se er där. | |
| bmw-andreas: Är det zinkfärg du målat grenröret med? | |
| Bäckis: Du råkar inte ha ägt en svart 325 e30 med regnr OJD XXX för ett tag sedan? | |
Linkannr2 |
Nä det var inte Bäckis som ägde den,det var Grepen en polare till Bäckis! |
|
Ah oki.. den verkar ha gått lite i avesta/krylbo :) Men Bäckström, Ingrid? kan ju inte finnas så många bäck.. i krylbo? |
|
|
Bäckis har ägt OJD...! Grepens var silverfärgad som vart orage,som nu ägs av en i västerås. |
|
Linkannr2 |
Jamen OJD var väl 327an som grepen hade innan Alpinan eller har jag fel? |
Rotti |
Vad spelar det för roll ?? |
| Jag ägde OJD för ca 6 år sedan. Grepen fick den i byte för ett år sedan och bilen såldes till Västerås. Man tyckte fan att den bilen var vass en gång i tiden, gick 0-100 ca 6,5 sekunder då.... | |
|
Oki, jag som äger den nu iaf. Måste vart grepen jag köpte den av då eftersom jag köpte den för ca ett år sedan. Var det du som gjorde 2.7l eller? Hehe.. den gör fortf 0-100 på den tiden :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.