|
Sida 7 av 8
|
|
|---|---|
|
det e respekt på en herrgårdsvagn. den drar ju en M5 3.8:a bara en sån sak inte illa. och de med vinterdäck!! coolt |
|
|
Getrag: Det ser ut som en vanlig sedan på bilderna inte en touring. -=Brings Me Women=- |
|
|
Jepp de är en sedan! |
|
|
okej boys då var jag förvirad sorry:-) men ändå BMW FÖLJER INTE UTVECKLINGEN VI LEDER DEN. |
|
|
andreas hur grova är rören i diameter som du använt till grenrörsbygget? och hur tjockt gods? bäckis laddade hem filmen från er sida när du racear me blå beamern, duktigt bra drag i den bilen. har du några 0-100 resultat på den? borde ju vara ganska snabba tider med tanke på att repan gick på 9.5 o sluthastighet var 242 km/h =) /Stefan K |
|
|
inkognito: Du är välkommen att köpa ett grenrör av mig,vi har gigg till 535 också=) Ang bäckis bil,så är de 0-100 runt 2 sek på strippen.. Snabbt!! |
|
|
oops ja det var snabbt. ja hade jag haft råd hade jag köpt ett av er, jag studerar och hade tänkt försöka svetsa ett extractorrör till bilen. turbo har jag inte pengar till nu. hade tänkt mig extractor och ett enkelt avgassystem på 2.5 eller 3 tum /Stefan K |
|
| 1.6 har jag läst =) snabbare | |
|
>inkognito. Han bygger med 42 mm turbrörsböjar, godstjockleken är 2,6 mm. Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
Jepps med den storleken Bonje säger. Men ska du bygga ett venligt extraktor kan du bygga av andra böjar med tex 1mm godstjocklek,så de slipper väga så mycket! Mvh Andreas |
|
|
bmw-andreas: Har du inga bilder på hur du har moddat 323 toppen? Blanka däck AB |
|
|
Nix men de verkar funka kanon! Inga spikningar alls,fast jag kör 8,5-9,0 i komp. Du är välkommen att få toppen iordning gjord på våran firma sen:) |
|