|
Sida 4 av 8
|
|
|---|---|
| Nej, skoter. | |
|
Ha, det står klart o tydligt under "äger följande BMW" men men. Länk Någon som har 1st Hartge 16" E30!!!!!!!!!! |
|
|
Nu börjar de nya grenröret ta form, det har spårat ur lite som alla andra byggen =) Nu blir de min nya PT76 turbo tills jag får hem min nya PT63 turbo till den här..... bilder: Länk Länk |
|
|
Du är bara för knäpp :) Ska du köra med original sprut ändå? |
|
| Andreas nu får du fanemig skicka kammarna till min bror eller ge tillbaka pengarna ?????????????? . har du behövt vänta så länge på det du har beställt från han .?????????????MVH hans bror . | |
| Nya Autronic SMC.... | |
| Andreas, vart kommer priset ligga runt för touringen? Runda slängar.. | |
|
Oldtimer: Dom är skickade i fredags! Mvh Andreas |
|
|
P3r Det är ingen touring. Priset kommer ligga på 100k + |
|
| Tippar på hans värsting skoter !!! | |
| Hans värsting skoter skulle jag tro att det är! | |
| sorry missade en sida vart knas detta!!! | |
|
BMW-Andreas när ska du starta en egen trimfirma för bmw bilar eller du har redan en |
|
| Oldtimer: Antar då att det är din bror som jobbar på Redox? Jag köpte ju en helt 100% komplett M50 motor av honom som kom utan svänghjul, startmotor och generator mm. Väntar med spänning på dom delarna, men dom lär aldrig komma antar jag. Får väl köpa dom någon annanstans :-( | |
| Getrag: Vi kommer öppna inom kort, ska kolla på fina lokaler imorgon, sen bär det av. | |
|
Hej Bäckis har skickat mail till dej så vi kan diskutera utan ngn mellanhand så det slipper bli några missförstånd ang motorn. Mvh Christer |
|
|
Såg det Mvh |
|
| tja Bäckis och Andreas kommer ni bara att göra turbo konverteringar eller kommer ni att ha kompressor satser mm okså? | |
|
andreas & Bäckis: vart kommer ni att hålla till med firman? Mvh Nyfiken |
|
|
Vi kommer sälja allt inom turbo till bmw, även många fler bilar. Kompressor är inget för oss då vi ej har någon erfarenhet av det... Vi kommer ha firman i Avesta där vi bor. Det är 1,5 timmes restid från sthlm |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.