|
Sida 3 av 8
|
|
|---|---|
| andreas: det finns en kam till salu på börsen | |
|
Christian: Över 400hk brukar orig packningar med oringat ge vika. Så över det lär man nog ha stållamellpackning. Jag tog oringat för de är billigare samt jag inte behöver.. /Andreas |
|
|
Den kammen kostar 3800:- ny så att ge 5000:- känns lite onödigt. |
|
Rotti |
ärtan vet vad den kostar det är bäckis som sålt den... |
|
Väntar bara på att bäckis kommer hem från semestern, så fixar han en kam åt mig... |
|
| ja vet :-) | |
| man ser att de e Bäckis som sålt den på tejpen som sitter på plasten som ska sitta runt kammen :-) | |
|
bmw-andreas: Hur tusan hinner du med! Andas du med hjälp av en turbo också? *ASG* Skämt åsido, jag är mycket impad på finishen och detaljarbetet på din E30. Ditt bygge inspirerar!! Hade jag mer pengar så skulle jag försöka konvertera min 320. If it don´t run, crome it!! |
|
|
Har även 2 andra byggen vi bygger samtidigt som 525an:)Kvällarna är hårda:( |
|
|
Inte bara hårda utan även långa för att hinna allt antar jag=) Jag bråkar med mina mål om att hinna med ett projekt, och ni håller på och bollar med massa......TELL ME THE SECRET=) MVH |
|
|
Du har inte tid att laga mat, sen ska du vara i garaget varje kväll 5-6tim och hela helgerna:) |
|
|
BMW-Andreas Du har ingen flickvän?? eller så tycker hon också om bilar!! hehe. Länk Någon som har 1st Hartge 16" E30!!!!!!!!!! |
|
|
Nejdu det finns de inte tid med jusst nu! Det får bli i sommar när man få glida runt i 2 st snabba bilar=) |
|
| Då vet jag hur jag ska leva fram tills Maj nu då=) | |
|
Kanske finns nån som vill köpa en fin M5 killer om några veckor? Det mesta är bytt på bilen,som bromsar, framvagn Väghållningskit, M5 paket, 18" fälgar Seriöst intresserade kan höra av sig |
|
| Du ska inte slänga in en turbo i SRX:en? | |
|
Nejdu:) SRX:en kanske måste säljas,vi får se! Dyrt med leksaker |
|
|
Vad är SRX ??? Länk Någon som har 1st Hartge 16" E30!!!!!!!!!! |
|
| Hans båge! | |
|
Nix min skoter:) En liten rolig leksak med 148hk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.