AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
6.773

Hur många här röker i sina bilar?

Sida 5 av 5
Wa
582
Wallace
325ITM Tåring -06
Är själv inte rökare. Rökning går alltid bort i en bil, dessutom luktar det F-N om kläderna.

Som micro nämner finns det även andra saker som "förstör" bilen. Bananer, glass, papper från hamburgare, burkar, kvitton och allt annat som inte hör hemma i en bil. Alla dessa saker utsöndrar enligt min mening flott, smuts, lukt osv. som lägger sig i varedna por i inredningen.

Jag har stenkoll på alla saker i bilen, dvs. om de är behöriga eller obehöriga, ett p-kvitto som ej gäller måste absolut bort från bilen.

Så rökning i en bil med mina regler är det värsta som finns. Men alla har ju rätt att göra vad de vill med och i sina bilar.
Gu
195
Gumpy
330 -01
Micro: HAHAHAHAHAHAHAAAA!!!
Var det roligaste jag läst på länge! Har aldrig hört talas om nåt bananförbud förut, eller tänkt på vad det luktar, så det var väl därför jag skrattade så att jag höll på att ramla av stolen. :)))))
jp
464
jpn
523im -99
Micro: hehe bananförbud de var nå nytt! =)

B-M-W
stefannorr
Röker,men slutade röka i bilar för många år sen...mina egna..me klart i tjänstebilen drar man väl ett bloss ibland.
Visa användare
251
simon_76
BMW (projektbil)
Aldrig ! röker inte själv(snusare) men ingen skulle ens komma på tanken att röka i min bil
Man får ju inte glömma att bilen skall säljas en vacker dag,även om det inte skulle störa en själv med en inrökt haschsläde,absolut sprit&rökfritt i min bil iaf.

Just real M-power
Är själv snusare men det har väl rökts ca 10-20cigaretter i min bil på 2år o de märkes ju inte. Men fy f*n för dom som röker i sina bilar(BMW) dagligen *ush* :(

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.