|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
bjoerck: Eller varför inte en Monte Christo No.4? Mumma... Men dock aldrig i bilen, brukar alltid tilta t-luckan om nån som luktar rök sätter sig i bilen. Schnelle fart, Härliche fart. |
|
| Röka??Näähäj,Men snusar,ha,ha. | |
|
Fy fan för alla som röker i sina bilar överhuvudtaget.. det är bara skit!! Dem är en stor trafikfara... fan det går ju knappt se in i rökarnas bilar för dem är så igen immade. |
|
| Finns inte på världs kartan att jag skulle tänka tanken | |
|
Jag röker, men Aldrig Aldrig Aldrig i bilen, inte ens 20 minuter innan jag ska köra. Dels luktar inpyrd rök väldigt illa och sen sätter sig nikotinet och tjäran på alla komponenter inne i bilen. Min 528i Touring Länk |
|
|
skulle skjutsa några bekanta i somras, en av dom vevar ner rutan och tar upp en cigg samt tändarn, han ska just till att tända då jag ryter ifrån, han kontrar då med att han röker ut genom rutan. jag stannar av på en parkeringsplats och säger ganska ilsket att jag inte tolerar sånt, han blir sur och kliver ut ur bilen och röker, sen får han åka med öppet fönster i typ 5 minuter som straff Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
Dragan525 |
*hehe* kan också säga att när min farbror köpte sig en splitt ny Merca E420 för cirka 600000kr, det första han gjorde när han satte sig i bilen vid leverans var att tända sin cigg i bilen!..För vissa människor är bil o cigg som för andra kaffe på morgonen!!.. Mvh Dragan BMW 4 LIFE AND AFTER LIFE Vill ha en sån där emmfjämma! |
|
Jag fattar inte varför inte rökarna inser att fimparna inte försvinner på nolltid? De fimpar till höger och vänster utan att inse att det är nedskräpning, avskyr att få städa runt uteplatsen efter grannarnas äckliga fimpar (bor på nb). Att fimpa ut genom fönstret på bilen är så otroligt lågt. Ingen rökning i min bil självklart! |
|
| Nej. Inte i bilen och ingen annanstans heller. | |
| Är icke rökare och andra får absolut inte röka i min bil heller. | |
|
Röka är coolt. Tjära och rök efterlämnar en mustig patina i den världsvanes häftiga BMW Z4. Drömmen vore att komma över en sådan bil. MMMMM! |
|
|
Hur många bryter mot hastighets gränserna? Tror nog det är farligare än att folk röker i sina bilar...el? =) inte för att jag gör det men ändå. Ny bild 18 Jan- Länk |
|
-BeeMWe- |
Om man inte ska få röka eller prata i tele i bilen så lär man isåfall förbjuda tjejen att ge föraren en liten behandling samtidigt också. Hur kul vore det :( hehe |
|
fy med rök lukt i bilen...Tyvärr när jag importerade min första 525 så har dom rökat i bilen men inget att göra åt det än att försöka få bort den! Men min nuvarande är rökfri som det verkar, skönt! Skulle aldrig låta någon röka i min bil, då blir han utslängd! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Tycket det är så barnligt av såna som röker i bilen. tack och lov så är det ingen som har rökt i min 325a .. Där emot tänkte en av mina kusiner ta med sig en tändcigg in i bilen .. Jävlar vilket utbrott jag fick då ..Eftersom jag kände den förbannade lukten på lång väg som tur var .. tycket der är repekt löst ... jag säger bara en sak tur att ingen i min familj röker inte heller min sambo. __ bmw323.cbj.net |
|
|
Teres: Är jag barnslig om jag röker i bilen? Det är väl ändå min ensak vad jag gör och inte gör i bilen. Är jag barnslig om jag röker hemma också? Med tanke på att nångång kommer nån annan flytta in i min lägenhet efter mig. Ny bild 18 Jan- Länk |
|
|
*suckar så löständerna flyger ut* Betyder bokstavskombinationen "SANDLÅDA" något för er? Två bilar är fler än en.. |
|
|
-BeeMWe-: Talar du av erfarenhet? :) Jag röker inte (har aldrig någonsin provat, tänker aldrig göra det) och om jag gjorde det så skulle jag absolut inte göra det i bilen! ///Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
Ojjj... vilka rabalder om lite rökning?? Vad var och en gör i bilen är väl upp till en och var... förbjuda det och förbjuda det... löjligt... hur ska man kunna förbjuda "att vara trött i bilen" eller "få ögonfransar i ögat" Om man resonerar förnuftigt så löser det sig... Varesig det handlar om telefonprat eller rökning eller byta låt på stereon... man får väl tänka lite!! och som bmw ägare... de stackars få fimpar som åker ut genom rutan är en droppe i havet om man tänker på all gift man spyr ut genom avgasaröret... (om man nu tänker på nedsmutsning) Har ägt runt 50 bilar... har aldrig haft någon som anmärkt på att de luktat rök!! har rökt i åtminstone 90% av dem, har ju lite med värde... klart hämtade jag en nyare DYR bil skulle jag inte röka i den... men annars.... Mvh |
|
|
Røying er ut. Jeg har røyket ca 10 prince per dag i 4,5 år - men aldri i bilen. Kan ellers skryte på meg at jeg har sluttet å røke. Bestemte meg for å kutte ut røken forrige torsdag, og har inte tatt en eneste røk siden det. En hel uke altså! Trodde inte jeg skulle klare meg uten et helt døgn, men det gikk altså.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.