AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.615

Lite 325 E30 filmer

Sida 3 av 3
Eliminator
Ah okej...Det lät ju bra det där...Hoppas det löser sig nu...
Det är alltid kul med trevligt folk...Min bil gamla bil blev ju påcyklad när den stod på sidan av vägen...Å gubben hade bockstyre å var på väg till jobbet så han tittade ju alltid ned i backen å trampa å då ser han ju inte min bil som står där så han smäller ju in i den å slår ut tänderna där vart taket börjar slutta...
Så jag fick ett samtal just när jag var påväg å hämta bilen att det är en gubbe som hojjat in i den...Fy fan hur den ser ut på bagagelucka å tak =( Väntar fortf. på pengar av han...Detta hände i dec tror jag.

Vem fan behöver brud när man har en bmw!!
32
30
325i Coupe&318is
325c -93
318is -90
Kundvagnsrally på MM i Arninge, eller såg jag fel?!

bmw for life
32
30
325i Coupe&318is
325c -93
318is -90
Kundvagnsrally på MM i Arninge eller har jag fel?!

bmw for life
Visa användare
71
Drullen
325IM -89
Killen i 240:in hade vatt och ätit under tiden han var i väg så bytte vi håll och började köra på andra hållet...

Inte lätt för killen i 240in att veta.. Så jag tycker inte han har gjort nått fel !!!

Han kunde ju inte veta detta..

Drewl klarade sej bra samt tjejen som satt i 240:in och det e huvudsaken.. Plåtburkar(bilar) finns det mycket av bara att handla nytt.. Men ett liv e inte bara till att köpa ett nytt, om ni fattar vad jag menar =)

Tycker att folk som inte var där ska sluta snacka om det för ni vet inte vad ni snackar om =( Lätt att beskylla folk, men bilden hade vatt onårlunda om ni vatt där

MvH: Drullen

MvH:Daniel "Drullen" Andersson
En liten 325 burn film www.lnctv.com/~a40240a/burn
Länk
Hmmm, snålar inte på gummit iallafall.
no
245
nos
540iA Touring -99
Blir man sugen på en BMW igen eller :D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.