AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.614

Lite 325 E30 filmer

Sida 1 av 3
Visa användare
662
Nisse Järnet
E30 M50 turbo 764whp
E30ix M50 turbo 4wd 800hk
Gasade lite i går =)
Inget märkvärdigt på nåt sätt i dessa turbotider, men kanske lite kul att se! Vad vet jag..Man hör iaf hur en 325:a med fint avgassystem låter i en tunnel =D

Spara mål som bla bla:
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

Tack Cayle för webspace!

---
Kör också båge! www.sporthoj.com
aaa väldigt uppskattade filmer faktiskt..svårt att hitta ogrnial bilar på film numera =)
Visa användare
662
Nisse Järnet
E30 M50 turbo 764whp
Haha ja det har du rätt i! =)

---
Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
underbart ljud...det är musik av allra högsta grad...

Bara det bästa, åt det bästa

BMW CS #5075
Dr
175
Drewl
520i - 91
Såg tråden, gjorde precis en ny film om min sista bil (andra bilen) som efter helgens bravad nu är skrot.

Första bilen -->

Länk

Andra bilen -->

Länk

Mycket nöje!
Visa användare
543
Highspeed_M5
Bmw 530i -01
Jag har 2 filmer på min pärla. I ena filmen bjuds generöst på gummit och andra filmen kan vi höra det härliga ljudet av 325 med sport-system.

Någon som kan lägga upp åt mig?

Mvh

Har du råd att INTE köra Tyskt?
Visa användare
151
ctg_putte
320 me 323 motor E30 -86
Drewl. jävla trist på en fin bil. Men d låter som du klara dig ivf, huvudsaken d.
Den hade fått rätt bra me stryk såg ja.
Försäkrat?
ctg_putte: Råkar veta vad omständigheterna till den olyckan och tyvärr så får inte Drewl ut ett öre för sin bil då dom var på isen och körde. 240,n som körde på fel håll var avställd och oförsäkrad...
Dr
175
Drewl
520i - 91
Nej, man blir så jävla trött. Kan dock plocka ganska mycket delar från denna bilen:

M-inredning (ratt,stolar,knopp etc)
Sportsystemet
M-vingen

samt en jävla massa annat som man kan ta till en framtida bil, eller sälja till någon som är i behov av delar!

Så nu letar jag standard utrustad E30 325 från 88 o framåt!
Dr
175
Drewl
520i - 91
k1mzo : Vadå? Till salu? I sånna fall är jag inresserad!
Visa användare
151
ctg_putte
320 me 323 motor E30 -86
Men karln som sitter o bränner o åt fel håll på isen får väl pröjsa ur egen ficka, eller så får han fixa lite "försäkrings bedrägerier", du ska ju inte behöva få massa skit o pröjsa ur egen ficka för nån bränner åt fel håll å kör på dig
Visa användare
1.954
Davve
BMW-lös
F-n vad tråkigt på bilen Drewl. Tackar dig och Nisse Järnet för god unerhållning.

------
BMW CS #04839

Min 525i: Länk
Visa användare
543
Highspeed_M5
Bmw 530i -01
K1mzo: Jag har filmer, men har ingenstans att lägga ut dem

Har du råd att INTE köra Tyskt?
Visa användare
662
Nisse Järnet
E30 M50 turbo 764whp
Kommer MYCKET mer material från mig, ihopredigerat då såklart =) Det här var ju inget att redigera..

Ni som vill se en till film gjord av mig och en polare kolla här: Länk

---
Dr
175
Drewl
520i - 91
cgt_putte: Håller på att kolla upp lite möjligheter, Enligt mitt försäkringsbolag kan man få ut lite pengar av trafikförsäkringsförbundet som går in och försäkrar oförsäkrade bilar. Att vi har kört på isen verkar inte spela roll, däremot är skuldfrågan svår att fastställa. Troligen blir det väl så att det är lika mycket mitt som hans fel eftersom vi trots allt körde på en stor sjö...Så i bästa fall kan man få ut 50% av basbeloppet.

Måste bara få 244:ans regnr, håller på att övertala ägaren att ingenting kommer drabba honom bara för att han lämnar ut numret, bara en lite högre självrisk än normalt. Jaja, jag kommer med mer information när jag vet!
Kan bidra med en liten snutt, bara en provfilmning från i somras, ingen långfilm direkt :)

ftp://bmw:bmw@213.114.66.11

Dock med 15" ist för 17" som sitter på nu :)
Dr
175
Drewl
520i - 91
Förbannat fräck film! Man borde ha 25% diffspärr på sin nästa E30...
Sp
2.188
Spiidfriik
BMW F31 335d -14
Nissan Skyline GT-R -95
BMW E21 323i -82
+ några till.
Nisse: Grupp och låt på kundvagnvideon?

If you can´t drift it - ditch it!
Hähä jo drewl, det e rätt najs, dock väldigt halt när det är blött och röd asfalt :)
Dr
175
Drewl
520i - 91
Jo, det kan jag tänka mig. Men hellre att båda hjulen spinner istället för ett...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.