|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
P3r: Undra om det inte är samma 327a som en tjej i s-viken hade förr ?? __ bmw323.cbj.net |
|
| Stämmer bra det :) | |
|
P3r: Tycket jag kände ingen bilen =) __ bmw323.cbj.net |
|
|
Hehe oki, du känner inte henne eller? :) Ush va tråkiga org 14" ser ut på bilen där.. mkt bättre nu :o |
|
|
Näe jag känner henne inte =) Brukar snack i bland med en kille som är där i från trakten. Det är hans store bror som är tillsammans med henne. så mycket mer en så vet jag inte =) Dom är ganska så tråkiga dom är fälgarna har själv såna ligger och samlar damm =) men dom hon hade på den förr var iaf jävligt snygga =) ska väl ut och filma nå tag jag oxå. Har bara nå små snuttar på mina bilar. Alltid kul med film =)) Mvh __ bmw323.cbj.net |
|
|
Aha oki.. lite koppling hade du med henne iaf :) Hehe jo, de är inte specielt sexiga, men bilen gick faktiskt märkbart mkt bättre i acceleration med dem på än när jag satte på nya 17".. :/ Jo ut o gör lite donuts :D |
|
|
Har också filmat lite och gjorde en sida. Inget märkvärdigt men det låter fint i mina öron :). Några har kanske sett dom innan. Tänker utöka "filmarkivet" lite mer, så snart som vägarna blir torra och solen tittar fram. Länk Mvh, Erik - BMW CS #05162 Min bil: Länk |
|
|
Ny kortfilm: Länk --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
nisse järnet: kan man fråga vad du har för avgassystem.. låter riktigt nice måste jag säga.. ........ HAHA ;p ..... |
|
|
xelerator: Original, fast utan ljuddämpare =) Billigare sportsystem får man leta efter ;) --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
Spiidfriik: Har det inte i huvet, kollar det till i kväll. --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
Har haft E30 325:a tidligare.. Jätterolig bil!! På bmwpower.no (dom har fortfarande namnet kvar) hittar ni lite mer 325 filmer.. Enjoy ;) /Eivind |
|
|
nisse järnet: ok ;).. de lät ju riktigt skönt i tunneln men hur e de till vardags o åka utan ljuddämpare... låter inte det för mycket då??? ........ HAHA ;p ..... |
|
Eliminator |
Hej! Är ny här å snart nybliven bmw-Ägare...Drewl Fy fan va ågren när jag såg slutbilderna av film 2!! Jag tycker oskå att du ska kontakta SKROTvolvo-ägaren...Han ska fan göra rätt för sig! Vem fan behöver brud när man har en bmw!! |
|
xelerator: Mja, man vill inte gärna ligga under 3000rpm om man gasar lite hehe =) Men det är klart det funkar, fast man kanske får skicka i 4:an ist för att segdra på 5:an i backar och likn. Satte tillbaka dämpen idag, ska svetsa lite eget ist. --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
Eliminator var du på isen när det hände?? Annars tycker jag inte du ska uttala dig! Du vet ju inget om omständigheterna. Drewl har telenummer till killen med volvon och har säkert pratat med honom. MVH Dallo |
|
Eliminator |
dallo ok ber om ursäkt i detta fall.... Kan man ta bort inläggen??? Det var nämligen så att jag kollade aldrig om det fanns fler sidor så jag hann aldrig läsa vidare innan jag skrev =/...(Å när det upptäcktes var ju redan mitt idiotiska inlägg redan postat) Vem fan behöver brud när man har en bmw!! |
|
Det gör inget alla har rätt att tycka och tänka vad dom vill. Vill man ta bort inlägg får man nog ta kontakt med moderator. men det finns ingen anledning till att göra. MVH DALLO |
|
Eliminator |
Ah okej...Men jag räknade nog med att få en eller annan kommentar om mitt inlägg när jag började läsa vidare haha Vem fan behöver brud när man har en bmw!! |
| Jaja, volvoföraren är det inget fel på. Han är en trevlig kille! Däremot vet jag ingenting om volvoägaren...Spelar ju inte så stor roll nu när volvon redan är avregistrerad och skrotad. Jag har skickat in en skadeanmälan (själv) till försäkringsbolaget, så ja, man får se vad som händer... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.