|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk | |
|
Ja om man opererar bort x antal kjolar o ögonlock så...=) Läcker färg dock! //David |
|
|
det är en smaksak.. ja tycker den är är så snygg så det finns inte=) det roligaste med den är ju att det är en(tror motorn heter s52 eller?) e36 m3 motor i den=) |
|
|
Jag måste verkligen säga att jag tycker den riegerfronten (?) är bland det fulaste som ritats. Visst, bilen blir fet med den men den får bilen att se ut som ett tåg i fronten! Totalt överdimensionerad! Jag får kväljningar! blä! Sidokjolarna såg mycket fina ut å andra sidan. Mvh Carl. |
|
| Kunde de inte besvärat sig att sätta M-märket rakt också? | |
| jo det har du rätt i..men det är fortfarande den finaste e30 jag har sett | |
|
den rät var klockren om du frågar mig, snygga fälgar, diskret men ändå inte osynlig styling, fronten är enligt mig den enda snygga till E30, hade den vart blanksvart så hade det vart perfekt ;) stora M-paketet i all ära dock. /mvh jocke - www.raceinorr.com - |
|
bmw_turbo |
Helt klart snyggaste e30 jag har sett! Snyggt med gts front/bak och M-tech sidor!!! Motorn drar ju inte ned betyget heller.++++ vita fälgar och bur. Perfekt! BMW 320 E30 "Cartman Edition" Liten, Fet, Röd & Ettrig |
|
Synd att den inte finns längre bara. Stals från Randy Sparre för drygt 1,5år sedan. |
|
|
Visst är den läcker. Tycker just blå färg på bmw är väldigt snyggt! Någon som vet vad färgen heter? MVH |
|
|
Grymt snygga fälgar + färg. digga de stenhårt. Mvh /Johan ____ Länk Pimp Cruisers Sthlm |
|
Jessie |
Den är skit läcker. totalbrutal. |
| Hrrm. Bort med plastgrejerna och på med original M-paket i stället så kan det nog bli bil av den också. | |
| s50b32 med kompressormatning! | |
|
Trodde det handlade om min 325:a när jag läste rubriken. =DDD Insåg snabbt att jag missförstått det hela. Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Färgen är från honda och heter typ "laser blue pearl" Så nu vet ni det... Inte lika snygg på färgprov som på bild... //Peter |
|
|
Grym :-) Det finns inga vägbulor där bilen bor va? ;-) |
|
|
Vita fälgar är aldrig fel, utom möjligtvis när dom ska tvättas :) Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Jäkligt cool förutom fronten =) --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
gillar man att knäcka extra som plogare på vintern så... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Man kör väl inte sin beemer på vintern om man har skött om den väl? :D --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.