|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har lite info om den bilen. Ja försäljaren jobbar kvar fick inte sparken... När dom fick färgprovet så var det en helt annan färg... Dom säljer den till nettopris så den kan ni köpa med en rabatt på nästan 50.000 kr. | |
| Jag skulle inte köpa den om jag så fick 100.000 i rabatt, den är verkligen gräsligt ful =) | |
|
Jag tycker den är cool. För 100´ i rabatt skulle jag definitivt köpa den. Om jag var intresserad av en Z4 vill säga.. |
|
| Länk? | |
| Acey: Likadan som denna: Länk | |
|
Kul att den kommer up igen, var på Solna förra veckan och blev inte alls förvånad att den inte är såld sedan i våras.... Fast den börja bli ju lite gammal så visst borde dem gå ner mer än 50 000. bara faktum att det är en 2003 betingar 50K väl? Men om jag var i tankar på att köpa Z4 så skulle jag ändå fundera lite. för 50 tusen kan man göra om bilen till en unik och snygg skapelse. Jag hade satsat på dual color i kombination spygrön-beige enligt samma ide som Hamans skitbruna/orange V8 monster. Kaross i två färger aksentuera retro känslan som en Z4 kan få speciellt om man följer samma ide som Hamann hade. Och då är plötsligt den spygröna en intressant färg trotts allt… ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Urban Green, Hehe. De låter lite som attack färg 90 :) Jag tyckte faktiskt den var riktigt häftig. Man lär ju inte stöta på någon med samma färg iaf :) Hade jag varit yrkesbefäl hade jag inte tvekat o köpa den! Färgkombiantionen var klart lyckad tyckte jag. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
Oj, urban green. Det var ord och inga visor. Det kanske är så att dom betalar stackaren 50.000 för att ta den? :o) |
|
|
Clubsport: Var finns den och vad kostar den? |
|
|
Wolv -- Den står på BMW Group i Solna, och jag kan intyga att den ser lika förfärlig ut i verkligheten som på bild ;) Vet dock inte vad den kostar. |
|
|
När jag åker upp, tänker jag verkligen kolla in denna omtalade skapelse .. jag är riktigt nyfiken på hur den ser ut .:) /Maria |
|
|
mer om denna bil i denna tråd. Inklusive bilder. Länk ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
tyvärr fungerar inte någon av bilderna på urban green dock. Nåväl, jag tyckter personligen att de finns betydligt gräsligare färger. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
aj, sorry vendtan, jag borde ha kollat först...tydligen var inte det några "populära" bilder :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Äsch grabbar det där med färger är ju kvinnornas sak att kommentera, ni gör mig förbryllad... ;-) He makes the sign of a Z |
|
|
hmmmm Jag ägde en VAZ NIVA med den färgen en gång.......och man kan väl bara konstatera att den inte var snygg på en BMW heller. Fast det är klart att jag hellre har en BMW Z4 oavsett färg än en VAZ NIVA......fast en cykel utan bakhjul är iofs bättre den med.. |
|
| Sail: tack , jag behövde lite gott skratt! :-) | |
Sandro |
Skitcoolt! Tänk er den med svarta fälgar och truppnummer på sidan! Fast militärer ligger nog inte helt i tiden... |
|
Ja men det är ju en klockren bil för försvaret ju!! Den är ju redan grundad för kamouflage.... :) Kanske skulle vara en bra motivering för folk att göra lumpen.... JAG skulle ju iaf bli mer intresserad :) |
|
|
Min tanke från början var att jag skulle kika på den urban gröna i torsdags när jag ändå var där för att hämta min Z4:a. Förståerligt nog så glömdes det totalt bort .:-) ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
Z4 Maria: Grattis till din nya bil:))hörde via omvägar även vilken bil det var.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.