|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Dime M | |
haimaul |
AAAAAHH!!! Ett motorljud att dö för! Men fegade han inte lite? Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
Aldric |
Såhär kan det se ut om man INTE fegar ... Länk "Det finns inget dåligt väglag, bara dåliga bilar" |
|
Aldric: Ja innan Bestmotorings egen Veteran börjar fega så ska det mycket till.. synd att inte han hade kunant köra M3 CSL:en dock!! FÖr det hade varit Mycket mustigt! __ Länk |
|
| låter den sådär original inne i kupén? det är ju nästan så man överväger att gå till banken imorn.. | |
|
Gurr: Knappast så inne i Kupén! Då jag anser att det verkar om om kameran sitter utanför bilen.. men jag kan ha fel.. men jag tycekr det ser ut som så iaf! Men hursomhelst.. vilekt grymmens ljud! och ja.. jag kommer börja spara imorgon.. till en bättre beggad.. vilket ljud asså __ Länk |
|
| profeten.. amen vadå, du ser ju framrutan klart o tydligt. utblåsen till rutluften t ex. men jag är beredd o hålla med om att en mic måste placerats någonstans på utsida bil, kanske i.. äe jag vet fan inte.. man hör ju inget vindbrus? får man hörselkåpor med bilen? | |
| Jösses...vilket oootroligt ljud...hur svårt måste det inte vara att hålla igen med en sån bil och med det ljudet! Ett angemänt problem dock... :) | |
| funderar på att köpa en CSL efter sommaren, tror ni den kommer att falla lika mkt i värde som en vanlig M3:a? Inte så kul om man tappar allt för mkt när man ska sälja något år senare. | |
|
Gurr: Hmm jo fan.. den sitter allt på insidan.. men kan han inte ha rutan öppen då eller nått för vindbruset hörs ju tydligt!. Än om det inte är så himla super bra kvalité på filmen! Men shit asså.. Hur än det är så får jag stå päls var ändå gång! Vilka Ursinniga ha begär man får! Fan att man inte är miljonär! __ Länk |
|
D-diddy |
haimaul: Du har inte åkt Ringen antar jag... killen sätter en hög 8 vilket inte innebär att fega. att han sen inte pressar skiten ur bilen in i skymda kurvor tyder mer på vishet än feghet. anledningen till det såg du ju innan lilla karusellen. David |
| Mikrofonen ligger i bakluckan. | |
| johann.. ok. eftersom du visste det kanske du vet om någonting är gjort med den eller om den är original. den låter rätt så väldigt vass. iof, det kanske det gör när man har micken i bakluckan? | |
|
Den är helt original förutom bromsarna som är från Movit. Man missar det fantastiska ljudet från airboxen när micken ligger där bak. Dessutom tror jag det distar lite. Så här låter min med samma inspelningsutrustning: Länk |
|
|
MatroxMGA: Jag tycker det vore konstigt om den skulle falla lika mycket som en M3 el M5 för denna produceras väl bara i en begränsad upplaga och det torde väl öka exlusiviteten! Men men.. man kan väl aldrig vara på den säkra sidan.. __ Länk |
|
|
johann: Låter jäkligt bra.... det är bra ös på din bil... Ja, som sagt innan... den borde inte sjunka lika fort... men i detta landet... så vte man aldrig. |
|
haimaul |
D-diddy: Nej, det är sant, det vore dumt att satsa in i skymda kurvor en dag när det är "fri" körning. Tänkte mer på att lyssna på ljudet (och då hördes det hur han släppte av) än att kolla tiden. Nån som känner till varvrekordet alla kategorier på Ringen, förresten? Har för mig att nån (Derek Bell?) var ner mot 6.30 på kvalet till det sista 1000 km-loppet där för tjugo år sen i en grupp C-Porsche (956 el. 962). Vad blir det för snittfart? 190-200? Hjälp... Och har någon av E24-ägarna här på forumet kört? Hur snabbt i så fall? Och hur var det? Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
|
Stefan Bellof var det som var snabbast med 6.11 har jag för mig. Rykten säger att han körde under sex minuter på ett icke officiellt klockat varv... Det var 956:an de använde. Annars kan videon/DVD:n "In car 956" rekommenderas. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Sörpan:Hejsan har du "in car 956" så man kunde få tanka den. | |
|
Ska nämnas att Bellof körde på en smått mofifierad Ring som var 2 km kortare än den idag enling : Länk ni kan läsa mera där! __ Länk |
|
|
Master: Jag har den bara på video så det går nog inte tyvärr... Men den finns att köpa här: Länk theprophet: Det är samma slinga som används för turistkörningen idag. Men det finns mycket intressant på den sidan du länkade till. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.