|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Undrar om någon provat dessa? Enligt bild ser det ut som det finns en kromar list runt njuren oxå!? Länk | |
|
Hej Det är grillribborna som är fetare än vanliga + kromade. Finns till 7-serien oxå, jag mailade killen för ett halvår sen. // Lazze Länk |
|
|
Ok Lazze, jag är övertygad efter att tittat in på din länk. |
|
|
Yoko, Jag har inte dessa ribbor på min bil, men det skulle nog bli snyggt. Är lite tveksam till att få det rakt å snyggt efter allt limmande. Och om man skulle få till det, hur länge håller det? // Lazze Länk |
|
|
OK, jag fick den uppfattningen samt att en av bilderna på sid. 2 såg ut att ha det. Nu är det best. så jag får se hur det blir. /Johan |
|
|
Ok, lycka till, hoppas det funkar bra. Återkom gärna med resultatet. L |
|
| Hejsan nu har jag ju en E-39a och inte en 7a men jag har funderat på att köpa M5ans kromade njurar,min fundering är att har inte dom kromade ribbor eller är dessa ett komplement,snyggt var det i alla fall. | |
|
Man kan croma de flesta plaster och då håller det länge samt blir snyggt , företag som arbetar med crom/eloxering cromar ibland plast annars brukar de alltid veta vilka som gör det. Kostnaden avgörs i stort av ytan så en grill blir inte särskilt dyr. 3G ger dig Cancer. |
|
|
Hej ville bara säga att jag beställde detta kromkitt funkar hur bra som helst! och det blev himla snyggt! (Ska kolla om jag kan fixa någon bild) Mvh Daniel |
|
|
DrScream, Bra, fixa fram en bild så man kan se. :P L |
|
|
Jepp ska försöka ordna det imorgon..har ingen d.kamera. Mvh Daniel |
|
| Skönt och höra att du fått dem, har inte fått dem ännu. Slut och kommer nya snart, enligt han som säljer. | |
|
Ribbor hemma idag. Kommer att maila alla som beställt. ///Coasthunter |
|
|
Fick mina ribbor för 2dar sedan och monterade dom. Det blev bra som f.n! Lätt att montera också:) Blyfot... |
|
|
Hej! Någon som vet om detta blir snyggt på e32 med v8 grillen? Mvh Peter |
|
|
Ytterligare lite info ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| har köpt och fått dem levererade men inte monterat till E32 ännu, har precis lyft av toppen för renovering. så jag återkommer när det är klart! | |
|
Jag köpte kromkit av denna kille och det var väldigt enkelt att montera. Men jag är inte så nöjd med resultatet. Orginal ser bättre ut. Här är några bilder jag fotat på bilen då den är fullsmetad med flugor och kromad grill. Länk Dom där bilderna är från i somras och ögonlocken och spoilern är borta för längesen. Tyckte det såg så fult ut :) Och kromribborna är numera borta. |
|
| ok, foppa håller med dig, allt tillsammans ser för mycket ut. man får styla med tillförsikt!! Prova bör man... | |
| Yoko: Japp jag har börjat insett att man ska inte bre på för mycket på styling. Hädanefter kör jag bara original. Har precis beställt 97ans front och har hämtat ett komplett M3 original kjolpaket runtom samt M3 GTfälgar. Kommer se mycket bättre ut! | |
| Har monterat ribborna på E32:an, om någon är nyfiken kan jag mejla bilder. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.