AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
2.548

Alla ni som turbokonverterar förra vintern & denna vinter?

Sida 2 av 2
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Dieselmeken:
Jag väntar med spänning att få se dieselduellen i sommar. Jag delar nämligen garage med en viss svart skoda pick up. =) Och den börjar väl ta form kan man ju säga. Det blir kul att se lite dieslar som går undan också.

MVH Morgan.

Länk
Visa användare
396
dieselmeken
330 diesel-06 powerchip edition
Carpimp, en svart Skoda?? Ska väl inte vara så svårt att köra ifrån en Skoda.......... 44 kw i den va??

Skämt åsido, jag är oooootroligt spänd på att se vad mitt bygge går för jämfört med min gamla Pickis, min målsättning är att köra fortare än 13.96 /163km med vinterns dieselprojekt.

MVH Göran dieselmeken Lindgren
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Jo, det blir skoj att se. Jag kan ju säga att jag blev VÄLDIGT imponerad av skodan första gången jag åkte med i den. Och det är väl en del i den här stan har lärt sig den hårda vägen att man inte ska bråka med en skoda diesel. =D Roligast var raggarna på cruisingen. *asg* Dom blev förvånade när dom helt plötsligt fick andas in diesel"doften", trots att dom hade fläsk V8:or som dom tyckte var hur snabba som helst. Hehe... Jag ser fram emot sommaren och att se allt skoj på banorna runt om i sverige.

MVH Morgan.

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.