|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Dieselmeken: Jag väntar med spänning att få se dieselduellen i sommar. Jag delar nämligen garage med en viss svart skoda pick up. =) Och den börjar väl ta form kan man ju säga. Det blir kul att se lite dieslar som går undan också. MVH Morgan. Länk |
|
|
Carpimp, en svart Skoda?? Ska väl inte vara så svårt att köra ifrån en Skoda.......... 44 kw i den va?? Skämt åsido, jag är oooootroligt spänd på att se vad mitt bygge går för jämfört med min gamla Pickis, min målsättning är att köra fortare än 13.96 /163km med vinterns dieselprojekt. MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
|
Jo, det blir skoj att se. Jag kan ju säga att jag blev VÄLDIGT imponerad av skodan första gången jag åkte med i den. Och det är väl en del i den här stan har lärt sig den hårda vägen att man inte ska bråka med en skoda diesel. =D Roligast var raggarna på cruisingen. *asg* Dom blev förvånade när dom helt plötsligt fick andas in diesel"doften", trots att dom hade fläsk V8:or som dom tyckte var hur snabba som helst. Hehe... Jag ser fram emot sommaren och att se allt skoj på banorna runt om i sverige. MVH Morgan. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.