AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
3.335

Angående mitt körkort

Sida 2 av 3
Espen
Verkligen GRATTIS! Här följt ditt fall med stort intresse (läst tråden ofta) och blir uppriktigt sagt glad!

Mvh

-Eppe-
Born2XLR8
Ho
355
Hoppe
E91 320d Xdrive -12
Stort Grattis!!!

Jag har också följt tråden med stort intresse. Minns den 25 februari 1987 som om det vore igår, lycka och frihetskänslan var total när man cruisade fram i farsans Volvo kombi :)). 75000 mil senare är känslan nästan densamma, fast bilen är en annan.

Lycka till med inköpet av bil, mitt råd är; köp något som du har råd att köra mycket med, ska man vara riktigt ärlig spelar märke inte någon större roll när man precis fått körkortet, grejen är ju att man kan och får köra själv. Köp något som är billigt att försäkra osv så du får mer över till det väsentliga; bensinen :))

=) Hans Olof
BMWCS Nord #5381

Grattis!. nu nästa utmaning att behålla kortet =P
STORT grattis Mohsen!!! Det framgår verkligen att du är en förare som verkligen förtjänar den eftertraktade lappen, det du får tänka på är prövotiden, gör du nåt som renderar till indragning måste man göra om hela proceduren och det är ju onödigt att riskera det. håll hårt i lappen!!!

Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk
Ei
656
Eivind
E46 316 M-sport touring 2005
Grattis Mohsen !! Det var verkligen på tid att du klarade det.. hehe!! Nu som du har kk kan du stanna bilen nesta gång å be kärringa dra åt hel***e :)) Bra jobbat när du känner du blir mer o mer irriterad.. vet precis hur det e
Ei
656
Eivind
E46 316 M-sport touring 2005
*kärringen..

Btw. hoppas du hittar en BMW du blir nöjd me
Får instämma med de andra och säga ett stort GRATTIS!
Grattis!!!! Har i likhet med många andra följt din process noga, vilket som sagt har varit spännande tack vare dina välskriva inlägg.

Nu får du köpa dig en BMW och ett medlemsskap i BMWCS så syns vi på någon av vårens och sommarens alla träffar! :)))

Mvh,
Kalle
_____

Länk
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Bara att gratulera! Vet precis hur det känns. Det finns inte mycket i världen som går upp emot det. :)

Grattis än en gång!
Grattis Mohsen, är glad att se nån lyckas, man blev arg när man läste om kärringen...hehe. Grattish ännu en gång

Lycka till med köpet.
grattis :)
Grattis till körkortet.Bry dig inte om att vägverks nollorna har invändningar det har dom alltid för att man inte skall tro att man är bra.Minns själv hur jobbig uppkörningen var.Jag tappade mig på första uppkörningen på grund av att jag var så jävla nervös men glädjen när jag tog det på andra försöket kommer man aldrig att glömma
Tabbade mig skall det stå
Stoooort GRATTIS!!!
Nu gäller det bara och tänka på att behålla lappen.
Skit i om polarna sitter i baksätet berusade och skriker:GAAAASA!!
Ta det lungt och lycka till med BMW köpet!

Nipply
Rolig läsning det här, Grattis!

-Daniel-
Grattis

blev aldrig av att ta några bilder igår men till helgen kommer det att bli lite bilder

men jag kommer att flytta under helgen och får inte tillbaka linan fören nästa vecka så då kan jag maila över dom till dig
Grattis Mohsen!!
Det var inte så länge sedan jag heller fick klarat uppkörningen. I september klarade jag i gällivare efter att ha kuggat både i Pajala och i min hemkomun, Kiruna.
Känner mycket väl igen mig, efter en kuggad uppkörning är man ganska så låg. Och efter att ha klarat så finns det inte ord för känslan, men det vet du nog.

Angående bilköpet så tycker jag att en E34 låter väldigt vettigt, men även 318i E36 är en fin om än lite mindre bil. Har kört endel E34 eftersom min far har en 518 -92 som andrabil.
En bil som käns så fräsch efter att ha gått över 30 000 mil har jag aldrig känt. Inte en rostfläck eller minsta gnissel från varken inredning eller kaross känns.

Men det gäller ju alla BMW igentligen och är nästan främsta anledningen till att jag väljer BMW. Att det, förutom kvalitetskänslan levererar riktigt fina underhållande köregenskaper så är BMW de mest kompletta bilarna enligt mig. Och då har jag ännu inte börjat skriva om motor och känslan i kraftöverföringen :)
Lätt hänt att lovorden börjar flöda när det pratas BMW ;)

Vilken du än väljer lär du knappast bli missnöjd med andra ord.

Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW.
Visa användare
1.330
Heinz_Keller
VW Passat 2,0tdi Masters Premium -12
Hur går det Mohsen? Hur många mil har du sladdat runt på vägarna hittils?

Själv är jag jävligt sugen att utöka mitt körkort från 4 behörigheter till 5. Har funderat länge på det nu, men det har inte kännts så aktuellt eftersom jag inte var fyllda 21år förrens i somras. Men denna sommaren tänkte jag försöka att uppfylla min dröm; nämligen att ta MC kort.
Har ingen MC och har väl inte heller råd att köpa mig en att övningsköra på tyvärr :(

Någon som har något tips?!
Tacksam för allt!

// Erik

----
Hellre 4wd än Fwd! :-)
Läste just hela tråden ... har inte sett den tidigare

vill bara gratulera och lyckönska dig vid bilköpet....

har själv en E34 och njuter varje gång jag far ut och kör....det är en upplevelse varje gång
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Kan varmt rekommendera MC-kort! Även om man som jag bara får ta mellanklass, det är skitkul! Man längtade till körlektionerna men oj så nervös man var på uppkörningen! Men det gick ju, utan privat övningskörning t.o.m.

//Thorssa
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.