|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag kan bara hålla tummarna och önska lycka till! Om allt stämmer kanske man tittar förbi under något rejs... ;) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Bayerischemotor, Dels så vill jag inte gå in på detaljer och dels så är jag inte ensam i den här satsningen. Om du är intresserad av att sponsra så kan vi ta diskussionen per mail. :) |
|
|
Vore klart kul att sponsra, min Pappa har sponsrat vissa bilentusiaster här i Finland, som till ex. kört drag och race. Inget formellt dock utan i amatör klass. Nja, tror inte jag kan sponsra:) -Har gott om utgifter själv för tillfället:) -Dyra hobbyn.... Inte bara bilen som hobby, faktum är att det är min billigaste hobby. Näe, tänkte mera på en pris ide, vad nåt sånt här kostar, för det kan vara av intresse i framtiden om det skulle bli gott om pengar. -Att gå med själv menar jag. |
|
|
bayerischemotor, Det behöver inte kosta skjortan, vi har sponsorpaket från 5000 SEK och uppåt och i det ingår bl a ett varv i racebilen med slicks under raceliknande förhållanden. :) Om man tycker det här låter kul Länk så är det mycket roligare i en ca 250 kg lättare bil med race-aerodynamik och slicks. Jag har skickat mail med lite mer detaljer. |
|
|
Japp, tack för mailet! Är racet endast med BMW M3? Det antar jag. |
|
|
Ingen orsak! :) Nej det är allt möjligt från Suzuki Swift till M3 GTR & DTM-bilar. Tävlingarna är uppdelade i ca tio klasser och vi kommer att delta i en klass som heter ”SP6” för bilar med 3,0 till 3,5 l motorer och den klassen tillhör de absolut snabbaste. De snabbaste bilarna i klassen har över 400 hk och många av bilarna i den klassen är BMW M3 av samma modell som vi kommer att tävla med. |
|
|
Låter mycket roligt! Lycka till! |
|
|
Webbsidan är på G. Så länge finns lite mer infor här: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.