AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.072

En BMW, men vilken modell?

Sida 2 av 2
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Mert: Of topic kanske men e de så smart att skriva här att du har försäkringen på farsan å dessutom ha din bil med i galleriet me reg nr ?

Bara en tanke // CB.

Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk
nån skulle ju kunna vilja sno bilen?
men den står ju inte hemma på fars hemadress heller så de blir ju dubbelt upp att leta fram bilen?
:)
90' för en 318ti -97 skulle jag vilja påstå är hutlöst. Gav själv 80 i somras för min 328 sv-såld fullservad med 13kmil.

Stämmer som Löfgren säger, fyrorna dansar förvånansvärt spänstigt på favorit vägen tack trots sitt effektunderskott. Men det sen kommer man till motorljudet och bottenvridet i sexorna.

Tips är: Provkör!!

OT: Mert: Nej inte därför. Sök i Försäkrings forumet och tråden "Skriva bilen på farsan"...finns en del att läsa och begrunda över där.
Kan bara säga att F-bolagen blivit mycket tuffare idag än tidigare vad gäller skenförsäkringar.

mvh//Kristoffer
BMW CS (Syd) #4918
Visa användare
318
Robert Sahlin
320i Coupe -95
Ferrita sportsystem
Har kollat alla bolag... detta var fortfarande det billigaste jag kunde få.. antar att jag bor på fel ställe eller något.. =(

mvh Sahlin
Förstår vad ni menar, men bilen står ju på farsan, han äger ju den..
Han kör däremot en annan bil för tillfället och jag "lånar" denna under tiden tills jag hittar en bil till mig :), typ efter jag fyllt 25 :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.