|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
Blindhenke |
Faen jag fick för mig att det var idag söndag =( jaja det går väl fler tåg..... |
|
Patrik>: Jag hörde det..=) Det sprutade dubb åt alla håll... men det är härligt man måste juh bjuda till ibland..=) Men snälla polisen,det såg bara ut som att jag sladdade.! |
|
|
hehe, jao de är ju klart inte undra på att de blev halkigare för mig på hemvägen än på ditvägen till fotograferingen hehe men de va ju fin styrkedemostration, hade spunnit på 5:an om jag hade haft turbo också "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
WASSUP !! back in business ..... Jag sölade bort förmidagen i går .... men jag tror inte att volvo´n hadde gort sig så bra på bild med era bilar mvh lasse |
|
|
Patrik...Jaa,turbo skulle man ha haft... Hur många hk är din motor på?? |
|
|
hundra pigga kusar och en 260° Cat Cam (tippar på hundra5) sugen på en mappning +apexi öppet filter har man kanske 110-115 "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
Pss... hörrö du .. åkte bredast .. det vaväll ändå jag som åkte bredast ... eller ja jag kanske är skev i huvet .. men på min dator så ser det som att det är en blå E-36a... med en jävulskt snygg vinge som är den som åker helt klart bredast & snyggast ... den där gråa gammla bilen .. fan killen får jhu intet ut henne.. jaja .. jag ska visa honom hur riktiga grabbar åker bil nån gång.. *hehe*.. Hoppas på en ny träff nu snart iaf.. hade skit ql på den förra... Hane .. // StevÄ --_-Eat my dust-_-- |
|
|
hahah....jag åkte klart bredast!!!! bilen stog ju 90 grader i svängen..hehehheeh=P....sen snurrade jag..=/ // Tobias |
|
|
Tobias: det fick man aldrig se på bild :( då du snurrade =D (enorm skadeglädje) "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
Patrik: alla bilder finns på våran hemsida om du vill se...dom sista bilderna tror jag att det va...den vita bmwn är det // Tobias |
|
|
hehe joo nu såg jag vilken tavla du gjorde hehe "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
StevÄ: Har för mig att du sa såhär: "jag tordes inte ställla ut den i 120km/H, för att jag är en liten feegis" hahahahaha,sen på bilden så mesade jag,..jag erkänner,men överlag så körde jag bredast...=) |
|
|
HEHE... ja du fredrik... du har rätt.. !! Tordes jhu bara släppa henne i 100 jag ... det är fan sant.. men det finns inte dokumenterat... Åkte iaf bredast på korten... & läggmärke till hur fet bilen ser ut.. & hur däcken står... det finns bara ett ord för det där... RESPECT...!! =)...!! & tobbe .. ja du va bredast över vägen men me minst kontroll.. kanske förlite DOWNFORCE..?? kanske dags för en EVO Vinge..??.. =).. hehe*.. Ska in till Ume idag iaf ... Så är det nån somvill bli omkörd & bortgjord så är det bara att palla sig ut på E4an om ja .. va ska ja tro.. typ ca... 40 min 1 timme eller nått sånt .. så ska jag först blinka med helljuset när jag paserar för att sedan visa upp stans fetaste & kolaste 318... !! RESPECT... ! =)) Drive fast and safe now guy´s ... // Nr 1.........And guys... --_-Eat my dust-_-- |
|
|
om man bara slapp köra 240n så nog skulle man komma....men nu kan man juh inte visa sig ute.......... mvh mrhorsepower Om man inte får köra bmw är det lika bra att låta bli=) |
|
|
Stefan lille.... Kan du inte berätta om alla gånger du blev ifrånkörd av den där mörkblå FRANSKA bilen...?? =) Och,ja, det där stället är faan RESPECT.,..måste ha varit en jävligt bra fotograf för att få den där bilen sådär snygg...tur bilden är lite mörk så man inte ser all rost..hahahahaha. Men steve,vem törs vara ute på E4:an när du är där?...du kör juh bara in i vajerräcket..=) Ska sova lite nu...driftingträff i helgen?...nån som är på? vi hörs tjejer...//Freddan. Men snälla polisen,det såg bara ut som att jag sladdade.! |
|
|
Men Stevä.... Värst vad tyst du blev...? Har startat ny tråd nu angående driftingträffen... Drive hard or go home..! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.