|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Då är det dax igen. Samling Vid Ersboda Bilservice klockan 12 För sedan åka till Tavelsjö och fika/äta pizza vid minigolfbana. Det blir en liten tur på totalt 6mil. Alla är välkomna | |
|
någon som har nån status hur det ser ut i dagsläget? Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
|
Jag kommer på träffen då....det är jag 100% säker på! // Tobias |
|
|
hmmm, verkar vara svalt intresse för detta? ändå visat ca 200 ggr! Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
-Daniel- |
kan tänkas att jag kommer dit.. får se om jag är inflyttad och klar i umeå till dess men det är ju inte så kul att visa upp beemern med plåtfälgarna och navkapslarna på : ) skulle varit lite skönare om man hade 18" arna på |
| sätt in din sugen på angeleyes som signatur istället för (äger följande bmw) tar upp sån fasanfullt stor plats! | |
|
Daniel: Du kan dessutom bli "avstängd" här om du "gör reklam" under äger BMW... Bara ett litet tips... Jag blev avstängd då jag hade "söker e30 325"... Ps. Som det är nu så kommer inte jag i alla fall till träffen.Ds Eventuellt kanske jag kan komma upp en sväng nästa helg, dvs helgen innan. Mvh Tobias |
|
Blindhenke |
Hmm man kanske skulle ha hakat på där då! =D |
|
blindhenke: gör så du!!! alltid trevligt då det kommer mkt folk! Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
| Jag ringde å hörde med Mikko och han ska iaf dit och då har även jag möjlighet att komma till träffen... | |
| Jag kommer så klart... | |
|
Den som kör bredast i stan kommer....(jag). Åsså en polare tror jag. Hur många blir vi? Men snälla polisen,det såg bara ut som att jag sladdade.! |
|
Morbid |
Jag kanske kommer med flickvännen men vi får se vad som händer.... å fötter. Skulle vara kul att följa med men man blir utskrattad när dom får se min rishög till 320 hihihi =) ... But Who Cares, I Don´t!?!?! |
|
här är alla bilar välkomna bara det är BMW :D men man får tåla ett par girlingar nu å då hehe Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
|
Men Morbid.vettetusan om man kan kalla din bil för BMW den är nog bara en BM nu med tanke på att 1/3 av bilen fallit bort...hihihi. Själv meckade jag nytt avgassystem ikväll enbart för fikaträffen....(har man inte finast bil kan man ju alltid låta mest...=) Men snälla polisen,det såg bara ut som att jag sladdade.! |
|
|
Verkar ju inte vara ett brinnande intresse för denna träff... om jag räknat rätt så kommer det 8st (åtminstone om man går efter inläggen i denna tråd) hur många brukar ni vara?? Måste man vara medlem i nån klubb för att få delta?? Sen har jag en annan fråga.. jag har länge haft planer på att anordna en "driftingträff" typ kör nån konbana eller nåt innan snön försvinner. Vad säger ni om en sån träff,det skulle nog bli ganska kul... Men snälla polisen,det såg bara ut som att jag sladdade.! |
|
|
Jag hänger gärna på och sladda... Men vänta tills efter v7 då jag kommer vara lite mer i närheten av Umeå än jag är nu. Jag kommer inte på fikaträffen den 7. Men är på väg till Umeå den 8. |
|
|
Tracker,,,,,,,hur länge blir där ute vid Tavelsjö? Jag jobbar den 7e och slutar 14:00 men kan ju åka efter jobbet. Hade varit trevligt att träffa lite nytt folk och prata bil en sund . |
|
|
Stensth: Nog kan man vänta till efter v7. Snön lär väl ligga kvar till mars nån gång.... annars kan man juh köra fler träffar.... Men snälla polisen,det såg bara ut som att jag sladdade.! |
|
| Vi blir någ där ett tag men jag tror dom stänger 16 men det kan ev Patrik ta reda på, han bor i byn. | |
|
tror dom har öppet till 5 tillochmed, men jag kan pysa iväg och kolla Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.